וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון גדול": טראמפ ישלם 25 מיליון דולרים בפרשת "אוניברסיטת טראמפ"

19.11.2016 / 0:52

הצדדים בשלוש התביעות נגד ה"אוניברסיטה" שערכה סמינרים בתחום הנדל"ן הגיעו לפשרה. התובעים טענו כי הובטח להם ללמוד את סודות הנדל"ן של טראמפ מפי מורים שהוא עצמו בחר בקפידה. טראמפ מצדו טען שמדובר בשפה שיווקית

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: נמשכות ההפגנות ברחבי ארצות הברית נגד בחירתו של טראמפ)

הנשיא הנבחר של ארצות הברית דונלד טראמפ הסכים אתמול (שישי) להסדר בתביעות נגד "אוניברסיטת טראמפ" שהעניקה סמינרים בתחום הנדל"ן - כך הודיע התובע הכללי של ניו יורק אריק שניידרמן. על פי ההסדר, טראמפ יאלץ לשלם 25 מיליון דולר כדי לסיים את הפרשה שהעיבה על המרוץ שלו לבית הלבן.

התביעות הוגשות על ידי תלמידים ב"אוניברסיטה" שטענו כי הם נאלצו לשלם 35 אלף דולרים כדי ללמוד את "סודות" הנדל"ן של טראמפ על ידי מורים שהוא עצמו בחר בקפידה. לדבריהם, מדובר היה בהבטחות שקריות. טראמפ טען כי הוא לא בחר בעצמו את המדריכים בסמינרים, וכי אין לקחת את ההבטחות השיווקיות באופן מילולי. הוא הוסיף כי רוב התלמידים באוניברסיטת טראמפ העניקו למוסד ציונים גבוהים.

עוד באותו עניין:
אנטי-איראנית ופרו-ישראלית: צמרת הביטחון של טראמפ
"לא עוד, יהודים": המינוי הבכיר והשנוי במחלוקת של טראמפ
המשיח התורן: ניצחון טראמפ מסמל את שובה של הרוח הרעה משנות ה-30

דונלד טראמפ ליד לוגו של אוניברסיטת טראמפ, 23 במאי 2005. AP
טראמפ ליד לוגו של האוניברסיטה שלו/AP

מדובר בשלוש תביעות שונות, ששתיים מהן הוגשו בקליפורניה ואחת בניו יורק, אך ההסדר מתייחס לכולן. "ההסדר על סך 25 מיליון דולרים הוא היפוך מדהים של טראמפ, וניצחון גדול ליותר מ-6,000 קורבנות של האוניברסיטה הרמאית שלו", נמסר בהודעה של התובע הכללי של ניו יורק. מקור המקורב לפרשה אמר כי עורכי דינם של התובעים ויתרו על שכר הטרחה שלהם.

במהלך מסע הבחירות שלו אמר טראמפ כי השופט גונזלו קוריאל, שמונה לשופט בשתי התביעות שהוגשו בקליפורניה, לא יכול לפסוק בתביעה משום שהוא מוטה נגד המועמד. לדבריו, השופט, שנולד למהגרים מקסיקנים, מוטה נגדו בשל דבריו על הקמת חומה בין ארצות הברית לבין מקסיקו.

(עדכון ראשון: 23:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully