וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנדב במשטרה מואשם שאנס נשים ואיים עליהן: "את הולכת למות"

18.11.2016 / 11:30

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום נגד המתנדב, תושב הצפון, ובו מפורטת מסכת התעללות מינית, איומים ואונס של כמה נשים. הוא איים כי יפיץ את תמונותיהן ואת השיחות עמן, אותן הקליט

הובלת עצור באזיקים בבית המשפט. נועם מושקוביץ
מתנדב המשטרה מואשם שאנס וסחט באיומים נשים. חשוד בבית המשפט/נועם מושקוביץ

מסכת התעללות מינית קשה, הכוללת סחיטה באיומים ושורה של מעשי אונס נחשפה השבוע בבית המשפט המחוזי בחיפה. המחלקה לחקירות שוטרים הגישה ביום רביעי כתב אישום חמור וחריג נגד מוחמד שלאעטה, תושב הצפון ומתנדב במשטרה, המתאר כיצד ניצל את תפקידו כדי לבצע שורה של עבירות מין חמורות, ובהן אונס, בנשים מהמגזר הערבי.

שלאעטה מואשם כי סחט נשים נשואות ואיים להפיץ תמונות אינטימיות שלהן אם ינסו לנתק עמו את הקשר, אנס אישה לאחר שאיים עליה כי יגרש אותה מישראל ואנס אישה אחרת כשהוא מאיים לחשוף את מערכת היחסים המינית שנוצרה ביניהן. במקביל לכתב האישום, הגישה המחלקה לחקירות שוטרים בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים.

בשנת 2010 פנה המתנדב במשטרה לא', פלסטינית תושבת שטחים ששהתה בישראל שלא כדין, ואמר לה כי הוא יכול לספק לה תעודת זהות ישראלית ואישור שהייה בישראל. השניים נפגשו וא' העבירה לו את תעודת הזהות הפלסטינית שברשותה. לאחר מכן ביקש לפגוש אותה שוב וזו סירבה. בעקבות סירוב זה, החל שלאעטה לאיים עליה שאם לא תפגוש אותה יפעל לגירושה מהארץ.

לנוכח איומיו, הסכימה א' להיפגש עמו. שלאעטה אסף אותה ברכבו, הסיע אותה לחורשה מבודדת, ושם, כשהוא מאיים עליה שינטוש אותה במקום, הורה לה להתפשט ואנס אותה, כשהוא מצלם אותה בעירום. כשהוא עושה שימוש בתמונות שברשותו, גרם המתנדב לא' לפגוש אותו פעם נוספת, כשבועיים לאחר שאנס אותה בפעם הראשונה, ואז אנס אותה שוב כשהוא מאיים עליה כי תגורש מהארץ. מסכת ההתעללות נמשכה עוד כמה פעמים, כששלאעטה דואג להבהיר לא' את גודל האיום המרחף מעליה.

עוד בוואלה! NEWS:
"לתת פייט עד הסוף": בעיר החרדית לא מופתעים מאחוז הקרביים
דיווח: טראמפ שוקל למנות את מתנגדו מיט רומני לשר החוץ
הרב הראשי מנסה לבטל גט שניתן לאישה שבעלה לשעבר נפל לתרדמת

חשד לביצוע פיגוע בנהריה, צומת נהריה. ינואר 2016. אדריאן הרבשטיין
הנאשם ניצל את תפקידו כדי לבצע עבירות מין חמורות/אדריאן הרבשטיין
"הוא ידע באופן מובהק את משמעות איומיו על אותן נשים, ברובן נשואות, ואיזו סכנה אורבת להן במידה ויממש את איומיו"

בסופו של דבר, החליטה א' להתלונן נגדו במשטרה ואף נסעה להתעמת עם משפחתו. לאחר שהטיחה בהוריו של שלאעטה את מעשיו של בנם, הוא הגיע למקום ואיים עליה כי אם לא תמשוך את התלונה ותבוא עמו, הוא ישלח את תמונותיה להוריה. הוא החתים אותה על מסמך שבו היא חוזרת בה מתלונתה. לאחר מכן היא עלתה עמו לרכבו, והשניים נסעו למקום מבודד, שם אנס אותה שוב. למחרת לקח אותה הנאשם לתחנת המשטרה כדי לוודא שהיא חוזרת בה מתלונתה.

לאחר מכן, ולאחר שא' החליפה את מספר הנייד שלה, הגיע שלאעטה לביתה של א' ובסמוך אליו השמיע ברמקול הקלטות של שיחות שניהלו ביניהם. במהלך הקשר בין השניים, הוא אף הגיע פעם אחת לביתה של א' והניח שם תמונות חושפניות שלה כדי להפחידה.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד ליאורה נהון, סגנית בכירה במחלקה לחקירות שוטרים, שלאעטה ניצל את מעמדות וסחט נשים נשואות נוספות שעם חלקן ניהל קשר מיני שהחל בהסכמתן. בשלב מסוים קיבלו מערכות יחסים אלו תפנית, והאישה ביקשה להפסיק את הרומן. שלאעטה ניצל בשלב הזה הקלטות של שיחות ביניהם, סרטונים ותמונות אינטימיות, כדי לסחוט אותה ולהמשיך בקשר. באחת הפעמים, אמרה מתלוננת לנאשם שאם ישלח תמונה, היא תפגע בעצמה ותנסה להתאבד. בשיחה אחרת בין השניים הוא אמר למתלוננת: "אני יודע, את לא אוהבת אותי. את פוחדת ובגלל זה את נשארת איתי". כששאלה אותו מדוע הוא מאיים עליה השיב: "ככה. זו הדרך שיש לי". גם את מתלוננת זו אנס שלאעטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"החיים שלך תלויים בקליע אחד"

באירוע אחר השתנו איומיו של הנאשם וכללו גם איומים לפגיעה פיזית באיזה נשואה. שלאעטה אמר לה בין היתר: "אני אשלח מישהו שיזרוק חומצה על הפנים שלך", ושלח לה תמונות של אקדח לצד הכיתוב: "את הולכת למות, החיים שלך תלויים בקליע אחד".

בבקשת המעצר שהגישה המחלקה לחקירות שוטרים, נכתב בין היתר כי "העבירות המיוחסות לשלאעטה מצביעות על מסוכנות מובהקת שלו: הוא פעל, ולמעשה המשיך לפעול עד למעצרו, במשך תקופה ארוכה, וביצע עבירות חמורות כלפי נשים מהמגזר. הוא ידע באופן מובהק את משמעות איומיו על אותן נשים, ברובן נשואות, ואיזו סכנה אורבת להן במידה ויממש את איומיו. מעשיו מעידים על ניצול ציני ובוטה של המצוקה של אותן נשים, שמעולם לא התעניינו בו, או חדלו להתעניין בו, והוא למעשה כופה עליהן את נוכחותו, פעמיים עד לכדי אינוסן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully