וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט יודה בהטרדה מינית - אך המדינה תסכים שלא יורשע

17.11.2016 / 18:14

לפי הסדר טיעון בין עורכי דינו של השופט בדימוס יצחק כהן לבין הפרקליטות, הראשון יקבל עבודות לשירות הציבור וישלם פיצוי בסך 2,500 שקל למתלוננת. זאת, לאחר שיודה כי הושיב אותה על ברכיו ונגע בה מתחת לחולצתה ללא הסכמתה

יצחק כהן, נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת. דוברות בתי המשפט,
התביעה תסכים לבטל את הרשעתו בכפוף להמלצת שירות המבחן. כהן/דוברות בתי המשפט

פרקליטות מחוז המרכז הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת בדימוס, יצחק כהן, בגין הטרדה מינית. לפי הסדר הטיעון, כהן יודה באשמה ויישלח לתסקיר שירות מבחן. המדינה תבקש, בהסכמתו, להטיל עליו עונש של שירות לתועלת הציבור וכן פיצוי למתלוננת בסך 2,500 שקלים. בנוסף, לפי ההסדר, התביעה צפויה להסכים לבטל את הרשעתו, בכפוף להמלצת שירות המבחן.

לפי כתב האישום, במהלך כהונתו של השופט כהן כסגן נשיא בית המשפט המחוזי בנצרת, בסמוך לחודש ספטמבר 2010, ביקש שופט מחוזי אחר מהמתלוננת, אשר עבדה בבית המשפט, למסור לשופט כהן מסמך. האישה נכנסה ללשכתו של כהן וכשמסרה לו את המסמך הוא הושיבה על ברכו ונגע בגבה מתחת לחולצתה. לפי כתב האישום, במבוכתה, החלה המתלוננת לספר לכהן על חתונתה הקרבה, ולאחר זמן מה קמה והשופט קם בתגובה וחיבק אותה. כהן ביצע את המעשים ללא הסכמתה של המתלוננת, ובגינם הואשם כהן בעבירה של הטרדה מינית.

כתב האישום הוגש באישור היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה. לצד כתב האישום הוגשה הודעה על הסדר טיעון שהושג בין הצדדים. עו"ד יעל בן שמואל מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה את כתב האישום והפרשה נחקרה על ידי משטרת ישראל, ולוותה על ידי עו"ד קרן לוי מפרקליטות מחוז המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully