וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף שוטר לא פיקח על היעדים: נחשף המחדל סביב החיסול בראשון לציון

17.11.2016 / 20:46

בעוד 2,800 בלשים וחוקרים עסקו בהכנות למקצה לשוטרים במרוץ ת"א, אף לא אחד פיקח על היעדים של ימ"ר מרכז והיאחב"ל, שהתכנסו בראשון לציון בעת הרצח. התושבים, שעשרות מילדיהם נחשפו לאירוע, מפנים אצבע מאשימה כלפי אלשיך

צילום: אבי אשכנזי, עריכה: שניר דבוש

יממה לאחר הרצח בראשון לציון, לעיניהם של עשרות בני נוער וילדים, תושבי שכונות מערב העיר מתקשים לשוב לשגרה ומפנים את חצי הביקורת למשטרה ובראשה המפכ"ל רוני אלשיך. עם התקדמות החקירה, שעל פרטיה הוטל צו איסור פרסום, מתברר גודל המחדל; אף לא שוטר אחד היה אחראי לפקח על מפגש הפסגה של העולם התחתון שבמהלכו אירע החיסול, ובו השתתפו יותר מ-15 גברים.

בזירת הפשע, הפארק המרכזי של שכונת קריית גנים, נמצא מספר רב של כלי רכב יוקרתיים ובהם אופנועים וקטנועי T-MAX, מוקפים בתלמידים ששבו מפעילות בית ספרית של העירייה והיו עדים לאירוע. היורה, רכוב על אופנוע, הגיע לפארק וביקש מהנהג שהוריד את הילדים לזוז ולאחר מכן פתח בירי לעבר הקבוצה.

חיסול ברחוב שער גולן בראשון לציון, 16 בנובמבר 2016. אבי אשכנזי
זירת האירוע, אתמול/אבי אשכנזי

עדי הראייה סיפרו על מפגש של יותר מ-15 גברים, ועם התפתחות החקירה התברר כי חלקם משתייך לארגון פשיעה המסונף לארגון מרכזי. עוד מתברר כי חלק מהדמויות מוגדרות כיעד של ימ"ר מרכז ושל יאחב"ל. רבים משוטרי שתי היחידות, כמו גם המפכ"ל אלשיך, היו עסוקים בין היתר בהכנות למרוץ תל אביב – יותר מ-2,800 שוטרים, בלשים, חוקרים ואנשי מודיעין עסקו במקצה ריצה ייחודי לשוטרים.

כעת, מנסים באגף המודיעין של המשטרה להסביר איך פסגת עולם הפשע שהתכנסה אתמול לא הייתה מפוקחת מודיעינית ומבצעית. מאז שנכנס לתפקיד, מנסה אלשיך להוביל בארגון מניעה מצבית, כלומר להשאיר את המשטרה צעד אחד לפני מעשי הפשיעה. אתמול, כשלו אנשי המודיעין של היאחב"ל וימ"ר מרכז במבחן הזה.

לאחר רצח מרגריטה לאוטין בחוף בת ים בשנת 2008, טענה המשטרה כי היא פועלת באופן מודיעיני לכסות מפגשי פסגה של ארגוני פשיעה. עוד הודו אז כי בלשים סמויים היו בחוף ופיקחו על המפגש, אך לצורכי איסוף מודיעין ומעקב. למרות זאת, הצליחו אז לעצור את היורה וחשודים נוספים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

המשטרה: "טענות הזויות ומופרכות"

ממשטרת ישראל נמסר: "מבלי לפגוע בחקירה המתנהלת תחת צו איסור פרסום, הטענה לפיה מדובר במפגש פסגה עברייני שהתקיים 'ללא פיקוח' הזויה ומופרכת המעידה בעיקר על חוסר הבנה של עולם הפשע מחד ועבודת המשטרה מאידך. כך גם הניסיון לייצר קשר מלאכותי ומופרך בין אבטחת המירוץ בתל אביב לבין אירוע הרצח. משטרת ישראל תמשיך לחקור את הרצח ותתעלם מרעשי רקע מיותרים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully