וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם חיים סביבנו? יצור מסתורי דמוי חייזר נמצא על החוף

22.11.2016 / 6:07

הוא חלקלק, זוחל על "הגב", צבעו ורוד ולצידי הגוף יש לו שיערות בלונדיניות. יצור מסתורי נמצא בחופי קווינסלנד והוא נראה כאילו יצא מהסיוטים הכי גרועים שלכם. מה שמפחיד זה שבישראל יש עוד הרבה כאלה

צילום מסך

דמיינו לעצמכם שאתם מטיילים להנאתכם בטיילת בשעת לילה מאוחרת ולפתע נתקלים ביצור חלקלק שזוחל על גבו ויש לו בלוטות מוזרות לצידי הגוף ושיער צהוב חד שיוצא מהן. איך הייתם מגיבים? תחשבו על זה בזמן שאתם בורחים. זה מה שקרה השבוע לשלושה בני נוער שטיילו לאורך המזח בדרום מזרח קווינסלנד והבחינו בחיה המסתורית שעונה על התיאור שכתבנו.

היצור המוזר שתועד בווידאו נראה תחילה מכורבל ככדור פרווה, כאילו התהפך על גבו ולא היה מסוגל לזוז. "איו! מוזר. תראו את זה", קרא אחד הצעירים. "הוא יכול לחיות בתוך המים ומחוצה לו שזה קצת מוזר", הסבירה אחת אחרת, שגם ביקשה מאחד מחבריה להפוך את היצור כדי שיוכל לזחול משם חזרה למים. אז ציפתה לה הפתעה כשהחיה הוורדרדה החלה לזחול לעברה כשהיא, לכאורה, עדיין שרועה על גבה. "זה חייזר - זה ממש חייזר", הוסיף אחד הצעירים.

יצור מוזר בחוף הים. צילום מסך
היוש. צבעת או שזה טבעי אצלך?/צילום מסך

מצטערים לקטוע את סרט האימה שאתם חיים בו, אבל זה לא יצור מכוכב אחר. מדובר למעשה בתולעת רב זיפית, שאפילו נפוצה מאוד בישראל. היא נקראת כך משום שבצידי הגוף יש לה זיפים קשים. התולעות הרב זיפיות יכולות להגיע לאורך של כ-50 ס"מ. יש אלפי מינים ימיים, שחלקם טורפים אגרסיביים שתוקפים צדפות, שושנות, אלמוגים ואפילו דגים, וחלקם מסננים מהמים את הפלנקטון וניזונים ממנו. הן חיות במקומות רבים כגון חורי סלעים, אצות ובתוך אלמוגים חיים. הן נפוצות באילת ובחופי הים התיכון, ששם חיות תולעים מן הסוג זכוכיתית, להן זיפים דוקרניים כחוטי זכוכית דקים. נרגעתם?

עוד באותו נושא

מה זה לעזאזל? יצור ימי מוזר עם 13 רגליים ופרצוף תחת מבלבל את הרשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully