וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות בקשות מהנהלת התנועה: יו"ר אומ"ץ חזר בו מהתפטרותו

17.11.2016 / 13:00

יו"ר התנועה התפטר עקב פרסום וואלה! NEWS הזמנת ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר, החשוד בפלילים, לברך באירוע של התנועה. הוא משך את התפטרותו עקב מכתב אישי שקיבל מחברי הנהלת התנועה. "מביעים בך את תמיכתנו המלאה"

צילום: דוד קורן, עריכה: ניב פוקס

יו"ר תנועת אומ"ץ, מעוזיה סגל, חזר בו הבוקר (חמישי) מהתפטרותו בעקבות פניות של ראשי המועצה הציבורית וחברי הנהלת התנועה. בישיבת הנהלה שנערכה אתמול הביעו חברי הנהלת אומ"ץ את אמונם בהנהגתו של סגל, שנבחר לכהן בתפקיד פה אחד על ידם בחודש מאי האחרון ועושה זאת בהתנדבות.

ביום שבת האחרון הודיע סגל לחברי התנועה כי החליט להתפטר מתפקידו. הודעה זו באה בעקבות השערורייה שהתעוררה סביב הזמנתו של ראש עיריית רמת גן החשוד בפלילים, ישראל זינגר, לברך באירוע הענקת אותות אומ"ץ – כפי שפורסם לראשונה בוואלה! NEWS. במכתב שהועבר אמש לסגל באופן אישי כתבו חברי אומ"ץ כי הם פונים אליו בבקשה כי ישקול את התפטרותו ויבטלה.

"אנחנו מביעים בשעה זו את תמיכתנו המלאה בך ובהמשך תפקודך, וניתן כתף לכל סיוע נדרש", כתבו. "חשיבות יציבותה של אומ"ץ והמשכיותה בפעילות למען מנהל תקין וטוהר מידות וכנגד השחיתות הציבורית הן נר לרגלינו והכרח ציבורי ולאומי".

עוד בוואלה! NEWS:
פועל כבן 40 נהרג ממשקולת מעלית שנפלה ופגעה בראשו בבאר שבע
קצירת איברים עבור רווחים: אישום נגד חברי רשת השתלות בלתי חוקיות
הותר לפרסום: סגן ראש המל"ל לשעבר הוא הבכיר החשוד בקבלת שוחד

מעוזיה סגל, יו"ר עמותת אומ"ץ. אוקטובר 2012. ראובן קסטרו
ספג ביקורת קשה על ההחלטה לערוך את האירוע ברמת גן. סגל/ראובן קסטרו

בתחילת חודש נובמבר פורסם בוואלה! NEWS כי ראש עיריית רמת גן יישא דברים בטקס הענקת אותות של התנועה לזכרו של מייסדה המנוח, העיתונאי אריה אבנרי, שהיה אמור להיערך בעיר. זאת, למרות המלצת המשטרה להעמידו לדין בגין חשד למרמה והפרת אמונים. כאמור ביום ראשון האחרון התפטר סגל מתפקידו לאחר שספג ביקורת קשה על ההזמנה, והנחה בהודעת ההתפטרות בהחלטה אחרונה להעביר את הטקס מרמת גן למקום אחר.

בהודעה פנימית ששיגר סגל לחברי התנועה כתב: "חברים וחברות יקרים, לאור העובדה כי רבים מחברינו בתנועה הודיעו כי לא יבואו לטקס לזכרו של אריה אבנרי בגלל ראש עיריית רמת גן, ולאור העובדה שאני מושמץ הן בתקשורת והן על ידי חברים בתנועה, ללא תגובה של אף אחד מחברי ההנהלה, להוציא רן כוחן, קיבלתי שתי החלטות: האחת, הנחיתי להעביר את הטקס למקום אחר. השנייה, אני מתפטר לאלתר מתפקידי כיו"ר התנועה ומחברותי בהנהלתה. מודה לכולכם על שיתוף הפעולה".

במהלך הטקס, שיתקיים בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה, תעניק תנועת אומ"ץ אותות לתשעה נשים וגברים "שפעלו באומץ לב כנגד גילויי שחיתות". בין מקבלי האותות נשיא בית המשפט העליון בדימוס פרופ' אהרון ברק, נשיא ומייסד הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין, השופטת בדימוס הילה גרסטל והעיתונאית עינת פישביין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully