וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שניהלה רומן עם בן 13 ונכנסה להריון - לא תענש?

19.11.2016 / 6:40

במשך תשעה חודשים המורה והתלמיד ניהלו קשר מיני, היא הוצגה למשפחתו כחברה שלו ואף נכנסה ממנו להריון. לאחר שהפרשה נחשפה היא הודתה במעשים, אך במסגרת הסדר טיעון היא עשוייה לצאת מזה עם עונש על תנאי בלבד

צילום מסך

מורה שעמדה למשפט לאחר שנכנסה להריון מתלמיד בן 13 עימו קיימה יחסי מין באופן קבוע – עשויה להתחמק מעונש מאסר ולצאת לחופשי, כך פורסם השבוע בכלי התקשורת בארצות הברית. כל זאת למרות שהמורה לאנגלית, אלכסנדריה וורה בת ה-24 מטקסס, הודתה במסגרת עסקת טיעון בתקיפה מינית של קטין בנסיבות מחמירות – לאחר שבתחילה הואשמה בעבירה חמורה יותר של התעללות מינית בקטין. במסגרת הסדר הטיעון התביעה מסוגלת לדרוש את העונש המרבי לעבירה – 25 שנות מאסר (לעומת מאסר עולם על העבירה המקורית), אולם עורכי דינה צפויים לבקש עונש של מאסר על תנאי וקיים סיכוי סביר שבקשתם תתקבל.

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקנית, היחסים בין המורה לתלמיד החלו במסגרת לימודי הקיץ. לדבריה בשנה שלאחר מכן הם "החלו להתקרב" והקשר הרומנטי בינה לבין התלמיד בכיתה ח' החל למעשה לאחר שהיא שלחה לו הודעה באינסטגרם כיוון שלא הגיע לבית הספר. מאז הם היו מקיימים יחסי מין על בסיס יומי.

על פי המסמכים שנחשפו בבית המשפט, השניים ניהלו קשר מיני במשך תשעה חודשים, ולא ניסו אפילו להסתיר אותו. היא אירחה אותו פעמים רבות בביתה והוצגה לבני משפחתו כחברה שלו. לדבריה, משפחתו תמכה בקשר שלהם ואף הזמינה אותה לאירועים משפחתיים. כשחשפה שהיא בהריון המשפחה שלו "מאוד תמכה והתרגשה" אולם היא בחרה בהפלה לאחר שחוקר מטעם שירותי הרווחה החל לחקור אותה על הקשר עם התלמיד – אותו הכחישה באותו זמן.

עוד באותו נושא

המורה שקיימה יחסי מין עם תלמיד חושפת הכל על הרומן האסור

לכתבה המלאה

כשנחשפה הפרשה בחודש יוני היא פוטרה מעבודתה והוצא נגדה צו מעצר. לאחר שהסגירה את עצמה לידי המשטרה היא הודתה במעשים במסגרת הסדר טיעון. עורך דינה אמר השבוע לכתבים כי הם מקווים שבית המשפט ידחה את בקשת המאסר והיא תקבל רק ענישה על תנאי – בין היתר בשל העובדה שמשפחת הנער ידעה על הקשר.

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully