וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול לעיני עשרות ילדים: אופנוען ירה למוות בצעיר בראשון לציון

16.11.2016 / 16:55

מחקירה ראשונית עולה כי היורה ביקש מילדים שירדו מאוטובוס לאחר ששבו מטיול להתפנות מהאזור בטרם ירה בצעיר בן ה-22. כ-15 עבריינים שהתכנסו במקום, יחד עם הקורבן, נמלטו והותירו מאחור את רכבי היוקרה שלהם

צילום: אבי אשכנזי, עריכה: שניר דבוש

חשד לחיסול: צעיר בן 22 נורה היום (רביעי) למוות בפארק קריית גנים בראשון לציון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום החלו בביצוע פעולות החייאה בצעיר שבסיומן נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה גדולים הוזעקו אף הם לזירה ופתחו בחקירה.

הירי בוצע לעיניהם של עשרות עדי ראייה שהיו בפארק, ששוכן בצמוד לבנייני מגורים במערב העיר. בשלב מסוים אף הגיע אוטובוס לפארק וממנו ירדו כ-50 ילדים ששבו מטיול. היורה, רכוב על אופנוע, הגיע לפארק וביקש מהנהג שהוריד את הילדים לזוז ולאחר מכן פתח בירי לעבר קבוצה של כ-15 עבריינים שערכו מפגש במקום. לאחר הירי נמלטו יתר העבריינים מהמקום והותירו מאחור את מכוניות היוקרה שלהם.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ליברמן: "מוכן להקפיא בנייה מחוץ לגושים במסגרת הבנות עם טראמפ"
הטרדה מינית בכור בדימונה: "אתה מרשה לי לעשות לך מין אוראלי?"
ירידה במוטיבציה לקרבי, גולני הכי מבוקשת: נתוני צה"ל לשנה החולפת

חיסול ברחוב שער גולן בראשון לציון, 16 בנובמבר 2016. אבי אשכנזי
במשטרה מנסים להבין מי אחראי לחיסול. זירת הירי, הערב/אבי אשכנזי

בשלב זה מנסים במשטרה, בשילוב אנשי מודיעין וחקירות, לברר מי העבריינים הבכירים שהיו נוכחים בוועידת הפסגה של העולם התחתון שנערכה בפארק בראשון לציון. מפקד המחוז ניצב מוטי כהן הגיע לזירה וקיבל תדרוך על התקדמות החקירה. כחלק מהמאמצים לברר את זהות המעורבים, מתמקדים במשטרה בניסיון לברר מי הם בעליהם של שורת רכבי היוקרה שנותרו בחניון הפארק.

הנרצח הוא צעיר בן 22, תושב ראשון לציון, המוכר למשטרה ובעל עבר פלילי. כבר בהיותו בן 17 היה מעורב באירועי אלימות, כאשר נעצר ביחד עם אדם נוסף לאחר שזרעו הרס בחנות בראשון לציון. על פי חשד המשטרה, במהלך 2011 הגיע הנרצח עם שניים נוספים לחנות ודרשו מבעל החנות לקבל לידיהם אופנוע. משסורבו, החלו הנרצח והאדם הנוסף שהיה עמו לאיים על בעל החנות ולתקוף אותו, תוך שהם משליכים כסאות בחנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רכבי היוקרה שנמצאו בקרבת זירת החיסול בראשון לציון, 16 בנובמבר 2016. אבי אשכנזי
רכבי היוקרה של העבריינים שהושארו במקום לאחר הירי/אבי אשכנזי

פרמדיק מד"א עידו צח סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצע ירי בפלג גופו העליון. כונני מד"א שהגיעו ראשונים למקום ביצעו בו פעולות החייאה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully