וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות בהלוויית הנרצח בתאילנד: "בן בליעל צמא דם גדע את חייך"

15.11.2016 / 17:30

כ-200 בני אדם השתתפו בהלוויית אליהו כהן, גמלאי שירות הביטחון שגופתו נמצאה מבותרת בתאילנד. "הלב נשבר וחלק מאיתנו נלקח". בנו ספד ואמר כי המנוח היה "אדם מאושר, עליז ומצחיק"

עריכה: אביב אירגז

(בווידאו: ראיון עם אחיו של אליהו כהן)

כ-200 בני אדם, ובהם גם ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) ליוו היום (שלישי) בדרכו האחרונה את אליהו כהן, גמלאי של שירות הביטחון שנרצח בתאילנד. "אין מילים לתאר את שעברנו בימים האחרונים", ספדה אחותו של כהן בהלווייה שנערכה בבית העלמין גבעת שאול בירושלים, "הנפילה הגיעה ואנחנו לא יודעים איך להתמודד איתה. הלב נשבר וחלק מאיתנו נלקח. אני לא יודעת איך מתאוששים". היא הוסיפה: "בן בליעל צמא דם גדע את חייך ברשעות שאין לתארה. לא תהיה לנו נחמה". בנו של כהן סיפר על אביו כי כל מי שהכיר אותו, "ראה אדם מאושר, עליז ומצחיק".

ביום שבת האחרון נמצאה גופתו של כהן, בן 63, בבית פרטי בבנגקוק בירת תאילנד, כשהיא קבורה תחת בטון וחלקים מגופתו נמצאו במזוודה. זאת, לאחר שהוא נעדר מאז יום רביעי. החשודים במעשה עם שמעון ביטון ובנו בן ה-17, המתגוררים בתאילנד מזה שנים רבות. על פי החשד, השניים רצחו את כהן לאחר שקיים יחסי מין עם זוגתו של האב.

עוד בוואלה! NEWS:
כחלון מאותת: "גם רשות השידור זה שידור ציבורי"
אחרי הגעת נושאת המטוסים לסוריה: רוסיה ואסד פתחו במתקפה נרחבת
לראשונה: שיעור הפריון של נשים ערביות ויהודיות היה זהה ב-2015

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אין משקל לטוב לבו". אליהו כהן מובא למנוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחות אחרת של המנוח, מלי, סיפרה כי כבר ביום רביעי התקשר אליה כבר של כהן ושאל אותה עם מישהו שוחח עמו. "'מה קרה?' שאלתי", סיפרה האחות, "הוא אמר 'אלי לא זמין'. מאז חיכינו בקוצר רוח לבשורות טובות". היא הוסיפה בכאב כי "בשורת האיוב הגיעה ביום שישי בבוקר. אלי איננו". על הניסיון להסתיר את גופת אחיה אמרה מלי: "חשבו שיוכלו להעלים אותך לנצח במזוודה תחת מדרגות ביתם, אבל לא ידעו שצבא שלם יהפוך כל אבן כדי למצוא אותך".

אריה ביבי, ח"כ לשעבר ולשעבר נציב שירות בתי הסוהר, שכהן היה נהג שלו בעת ששירת במשטרה, סיפר כי "אין משקל לטוב לבו של כהן, לנתינה שלו ולצחוק שלו. נועדו לו חיים מאושרים ובטח עד גיל מאוחר יותר. זה שרצח אותו הוא המיץ של הזבל". סהר שיינר, המורה של כהן לתאילנדית, סיפר כי מהרגע הראשון בו כהן לא ענה לו, הוא חשד שמשהו לא כשורה. "אתה תמיד בכוננות, בכל שעה ובכל מקום. כולנו בהלם. זה סיוט מתמשך.

ביטון מוכר היטב לרשויות החוק בישראל. בשנת 1992 הוא הורשע בשוד מזוין ובתקיפה של קשישה בת 80 באמצעות כיסא, ונידון לחמש שנות מאסר. עם זאת, הוא נמלט לאירופה בטרם החל לרצות את עונשו, ובשנת 1996 נעצר בבלגיה בשל שימוש בסמים - והוסגר לישראל. ב-1998 בעת חופשה מהכלא שוב נמלט מהארץ בדרכון מזויף, הפעם לתאילנד, שם נישא, נולדו לו ילדים, ואז עבר להתגורר בפיליפינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully