וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה האוקראינית החדשה סופגת אש לאחר שתמונות עירום שלה דלפו לרשת

16.11.2016 / 6:14

רבים לא קיבלו בעין יפה את מינויה של השרה האוקראינית הצעירה בטענה שאינה כשירה לתפקיד. השבוע הם קיבלו סיבה נוספת לכעוס - כשתמונות עירום פרטיות שלה דלפו לרשת

צילום מסך

דונלד טראמפ לא לבד. שרת הפנים הזוטרה החדשה (תפקיד מקביל לסגן שר) של אוקראינה, אנסטסיה דיווה בת ה-24, נאלצת גם היא להתמודד מול גל מחאה גדול שהחל עם מינויה לתפקיד. עד כה עלו טענות שהיא צעירה מדי לתפקיד, שאין לה את הכישורים הנכונים, שלא היה לה יריב ראוי, שקורות החיים שלה זויפו ואפילו שהיא נמצאת במערכת יחסים עם שר הפנים האוקראיני, ארסן אבקוב. אחרי ששר הפנים הכחיש את הדברים וטען שדיווה עברה את כל שלבי המיון לתפקיד ביושר - השניים נאלצים להתמודד עם משבר נוסף, כשתמונות עירום של הסגנית הצעירה שלו החלו לרוץ להן ברשת ועיצבנו הרבה אנשים.

שר הפנים מסר בתגובה שהתמונות שפורסמו הן פרטיות וצולמו כשהייתה סטודנטית, תקופה בה שימשה כעוזרת פרלמנטרית. השרה דיווה, הממונה על האינטגרציה עם האיחוד האירופי, כנראה לא דאגה להסיר את התמונות החושפניות מהרשת החברתית - ולאחר מינויה הן הגיעו לידיים הלא נכונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות העירום המביכות של השרה פורסמו ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגנית יו"ר הפרלמנט של אוקראינה, אירנה גרשנקו, אמרה: "הנושא פה הוא לא תמונות העירום של השרה אנסטסיה דיווה. אנשים מורשים להצטלם ככל שעולה על רוחם והתמונות עצמן לא מהוות בסיס למינויים או פיטורים. השאלה היא האם הייתה כאן הפרה של הנהלים". בהפרת הנהלים התייחסה גרשנקו לטענות על קורות החיים שלה, לאחר שנטען שהשרה שיקרה כשסיפרה שבאמתחתה 10 שנות ניסיון - ולהזכירכם, היום היא רק בת 24. דיווה, שקיבלה על עצמה את אחד מתפקידי המפתח בממשלת אוקראינה, ספגה אש מהתקשורת שטענה שהיא לא הבחירה הנכונה לתפקיד ועל הדרך גם ספגה ביקורת על הטעם היוקרתי שלה בבגדים, לאחר שחבריה סיפרו שהיא חובבת אופנה גדולה ואוהבת את העיצובים של סטלה מקרטני.

עוד באותו נושא

פוטין מפיץ תמונות עירום לסביות של פוליטיקאית וסרטון סקס של רה"מ לשעבר?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנית שר הפנים אנסטסיה דיווה ושר הפנים ארסן אבקוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר הפנים אבקוב יצא אז להגנתה וטען שיש לה תואר שני בהצטיינות, שהיא דוברת אנגלית וצרפתית ושיש לה כישורי עבודה ותקשורת גבוהים מאוד. לדבריו היא נמצאת תחת התקפה לאור גילה הצעיר אך מינויה אושר ע"י הקבינט לאחר שעברה את כל הבדיקות הנדרשות ובסינון קפדני, "המינוי עבר דרך הממשלה בהסתמך על מספר ראיונות שנערכו עמה ומספר בדיקות מיוחדות שביצענו. אלה שטוענים להפרות בתהליך המינוי שלה פשוט לא הבינו את זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונות שהשרה לא הייתה רוצה שתראו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה כשהעבר רודף אותך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שר הפנים גינה את האשמות נגדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השרה אנסטסיה דיווה חוטפת מהתקשורת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם היא סילפה נתונים בקורות החיים כדי לקבל את התפקיד?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפקיד גדול מדי בשבילה? סגנית שר הפנים אנסטסיה דיווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully