וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת השידורים מהכנסת: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

15.11.2016 / 6:45

הכנסת תשיק מערך מצלמות חדש שיאפשר להעביר את הדיונים בוועדות לצפייה ישירה. משרד החינוך יחשוף את נתוני המיצ"ב. בעולם מציינים את יום הפג הבינלאומי ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

נתניהו בעיר הבהד"ים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בעיר הבה"דים בנגב. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
צה"ל מעתיק פעילותו לדרום. נתניהו בעיר הבה"דים טרם הקמתו ב-2014/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אתם צריכים לדעת שהיום יגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לסייר בעיר הבה"דים שבנגב, שם הוא ישתתף בטקס חנוכת המקום. עיר הבהד"ים היא מתחם צבאי דרומית לבאר שבע שמאכלס שמונה בסיסי הדרכה וחיילים רבים. מדובר במיזם שלצה"ל שמטרתו להעתיק את עיקר פעילותו לנגב כדי לפנות שטחים יקרים במרכז המדינה.

חשיפת ציוני מיצ"ב

בחינת בגרות במתמטיקה, תיכון קריית שרת חולון, מאי 2013. בן קלמר
ייחשפו ההישגים הלימודיים והאקלים הבית ספרי/בן קלמר

אתם צריכים לדעת שהיום ייכנס משרד החינוך מסיבת עיתונאים שבה יוצגו נתוני המיצ"ב של שנת הלימודים תשע"ו. נתוני המיצ"ב חושפים את ההישגים הלימודיים בבתי הספר וכן את האקלים הבית ספרי. מסיבת העיתונאים תתקיים במעמד שר החינוך נפתלי בנט, מנכ"לית המשרד מיכל כהן ומנכ"לית ראמ"ה (הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך) ד"ר חגית קליגמן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מהפכת השידורים החיים מהכנסת

משכן הכנסת. פברואר 2016. נועם מושקוביץ
תושק גם אפליקצית הכנסת/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום תשיק כנסת ישראל במעמד היו"ר יולי אדלשטיין את מצלמות שידורי הוועדות החדשות וכן את אפליקציית הכנסת. מדובר בחידושים שמהווים קפיצת מדרגה בכל הנוגע לשקיפות. הכנסת תציב מצלמות מתקדמות בכל חדר של ועדה שיעניקו לצופים חווית צפייה מכל זווית של המתרחש בדיונים. צילום הדיונים ייעשה בשיתוף עם לשכת העיתונות הממשלתית. את השידורים אפשר לצרוך ללא תשלום באתר האינטרנט של הכנסת. האפליקציה החדשה תאפשר גם היא צפייה בדיונים וכן קבלת מידע על הכנסת, חברי הכנסת, הוועדות והפעילויות.

יום הפג הבינלאומי

תינוק בן יומו עם צמיד שם. ShutterStock
16 אלף פגים בישראל מדי שנה/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים ברחבי העולם את יום הפג הבינלאומי. מדובר ביום שנועד להעלות מודעות לנושא הפגים וצרכיהם המיוחדים. פגים הם תינוקות שנולדו טרם זמנם ובישראל 10% מכל התינוקות הם פגים. כלומר, מידי שנה נולדים 16 אלף פגים בישראל. ישראל מציינת את יום הפג מאז 2009 וגם השנה תקדיש הכנסת דיון מיוחד לנושא.

יום היזמות הבינלאומי

צעירים עובדים מול מחשב. ShutterStock
נשיא ארה"ב אובמה קבע את נובמבר חודש היזמות/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים ברחבי העולם את יום היזמות הבינלאומי. מדובר ביום שמטרתו היא להוקיר תודה ולחלוק הערכה ליזמים שמצליחים לייצר יש מאין באמצעות עבודה קשה, שלרוב מצליחה להשפיע על חיי האזרחים. מדובר בנושאים רבים שנכנסים תחת מטריית היזמות: חשיבה עסקית, מימון, ייעוץ ארגוני, פיתוח ועוד ועוד. את יום היזמות חוגגים מאז 2010. לפני ארבע שנים קבע נשיא ארצות הברית ברק אובמה את נובמבר כחודש היזמות כדי להרחיב את הוקרת התודה וההעלאה למודעות של הנושא וכן כדי לעודד צעירים נוספים להיכנס למעגל היזמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully