וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 59 מחולון חשוד כי ניסה להרעיב למוות את רעייתו חולת הסרטן

החשוד נעצר בסוף השבוע, כשבועיים לאחר שרעייתו הובאה לבית החולים וולפסון בעיר כשהיא באפיסת כוחות. להערכת החוקרים, הוא מנע ממנה אוכל בטענה כי הדבר ירפא אותה. הוא שוחרר והורחק מרעייתו, שבמצב קשה

הבניין בו גר בן ה-70 שניסה לרצוח את אשתו חולת הסרטן על ידי הרעבתה, חולון, 13 בנובמבר 2016. ראובן קסטרו
בני המשפחה העידו. בית החשוד בחולון/ראובן קסטרו

ברכיאל יעקב, תושב חולון בן 59, נעצר בסוף השבוע בחשד לניסיון רצח ולהתעללות בחסר ישע, לאחר שבמשך תקופה ארוכה ניסה לכאורה להרעיב את רעייתו חולת הסרטן. האישה, שמאושפזת במצב קשה בבית החולים וולפסון בעיר, הגיעה לשם לפני כשבועיים כשהיא תשושה ובאפיסת כוחות, על פי החשד לאחר שהורעבה בבית המשפחה.

מהחקירה עולה כי יעקב מנע מרעייתו מזון ושתייה באמצעות פעולות מניפולטיביות, ולאחר מכן על פי החשד מנע ממנה באופן פיזי לאכול, בטענה כי הדבר יקל על סבלה וירפא אותה ממחלתה. חוקרי משטרת מרחב איילון, בפיקודו של ניצב-משנה סיגל בר צבי, עצרו יעקב לאחר שהחוקרים גבו עדויות מאנשי הצוות הרפואי ומבני משפחתה, וביצעו פעולות חקירה נוספות.

עוד בוואלה! NEWS:
שרה אנג'ל: "החשוד ברצח בתאילנד התבקש לרצוח אותי? דמיון מפותח"
חשד להונאת ענק נגד מטפלי קשישים: הבטיחו אשרות עבודה - ונעלמו
שדד קשישה, העלים גופה ונמלט בזהות בדויה: זה החשוד ברצח בתאילנד

בית החולים וולפסון, חולון. ראובן קסטרו
מצבה של החולה לא מאפשר לגבות ממנה עדות. בית החולים וולפסון/ראובן קסטרו

בשל מצבה הקשה של החולה, החוקרים לא הצליחו לתקשר עמה. לאחר מעצרו, קשר החשוד את עצמו לחשדות וטען בפני החוקרים כי רעייתו היא זו שיזמה את מהלך ההרעבה, לדבריו בכוונה שהדבר ירפא אותה ממחלתה.

יעקב הובא במהלך סוף השבוע לבית משפט השלום בתל אביב, ונציג המשטרה רב-סמל בכיר ליאור סולומון הציג בפני השופטת מעיין בן ארי את תיק החקירה בפרשה, את העדויות וכן דוח סודי. החוקר ביקש להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים כדי לבצע שורות של פעולות חקירה, והביע את חששו כי שחרורו של הבעל יסכן את חיי האישה המאושפזת בבית החולים.

מנגד, סנגורו של החשוד הכחיש את המיוחס לו ואף טען כי יעקב לא נמצא לצד רעייתו למשך כל שעות היממה, ולכן, לטענתו, לא היה יכול למנוע באופן פיזי את הזנתה. הוא ביקש לשחרר את החשוד ולהרחיק אותו מאשתו למשך שבוע ימים. השופטת קיבלה את עמדת הסנגור והסתפקה בהחלטה להרחיק את החשוד מרעייתו למשך חמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully