וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח קוסטה ריקה נעצר בחשד שהבריח לארץ קוקאין בבטנו של בן 70 - שמת

14.11.2016 / 10:00

גופת הגבר המבוגר החשוד ששימש כבלדר סמים נמצאה לפני כמה שבועות בחדר מלון בתל אביב. זמן קצר לאחר מותו נתפס האזרח מקוסטה ריקה בנתב"ג כשהוא מנסה לברוח מהארץ. הבוקר התיר בית המשפט לבקשת וואלה! NEWS לפרסם את דבר מעצרו. דיווח לאולפן

עריכה: ניר חן

אזרח קוסטה ריקה נעצר בחשד ששלח לישראל גבר בן 70 עם כמות גדולה של קוקאין בקיבתו, שמת בעקבות ההברחה כמה ימים לאחר מכן – כך התיר אתמול (ראשון) בית משפט השלום בתל אביב לפרסם בעקבות פניית וואלה! NEWS. החשוד נעצר לפני כחודש בעת שניסה לברוח מהארץ דרך נמל התעופה בן גוריון.

הפרשה החלה לפני כחודש, אז הגיע לישראל האזרח הזר והזמין חדר במלון ברחוב דיזנגוף בתל אביב. על פי החקירה המנוהלת במשטרת מרחב ירקון, החשוד, אלוורס גוסי, היה זה שהזמין את ההברחה וביצע את התשלום בעבורה.

זמן קצר לאחר שהגיע לארץ החל בן ה-70 לחוש ברע, והחשוד מיהר בעקבותיו לישראל כדי לטפל בו. כמה יממות לאחר מכן כשהגבר המבוגר מת, עזב החשוד את המלון ויצא לכיוון נמל התעופה, כשהוא מותיר את גופת המבריח בחדר. עובד במלון שחשד כי דבר מה אינו כשורה נכנס לחדר ומצא את גופת הגבר.

עוד בוואלה! NEWS:
השופט נגד התנהלות המשטרה במשפט מצית הדו-לשוני: "ראויה לכל גינוי"
עליה דרמטית במספר התלונות על הטרדה מינית במשרד החינוך
בן 59 מחולון חשוד כי ניסה להרעיב למוות את רעייתו חולת הסרטן

מלון דירות בו נהרג קשיש שבאמצעותו הוברח קוקאין מקוסטה ריקה לישראל, דיזינגוף, תל אביב. נובמבר 2016. ראובן קסטרו
מלון הדירות שבו נמצאה גופת הגבר. תל אביב/ראובן קסטרו

שוטרים שהוזעקו למקום פתחו מיד בחקירה עדכנו את שוטרי משטרת נתב"ג על דבר מציאת הגופה והחשד למעורבות גוסי במעשה, וביקשו מהם לסייע באיתורו ולמנוע את יציאתו מישראל. רגע לפני שעלה על מטוס ליעד באירופה, הוא נעצר.

במקביל, הועברה גופת הגבר למכון לרפואה משפטית באבו כביר לבדיקה פתולוגית על מנת לברר את נסיבות המוות. במשטרה העריכו כי הרעלת סמים גרמה למותו שכן שקית עם סם התפוצצה בקיבתו של הגבר.

עו"ד אורית חיון, שמייצגת את גוסי, הכחישה את החשד כי הגבר שימש כבלדר סמים. במהלך דיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד טענה הסנגורית כי במכון לרפואה משפטית לא הגיעו לתוצאה חד-משמעית באשר לגורם למותו. השופט עלאא מסרוואה האריך אתמול את מעצרו בחמישה ימים נוספים, קיבל את עמדת וואלה! NEWS והתיר ולפרסם את דבר הפרשה. לבקשת משטרת תל אביב הורה השופט לעיכוב ביצוע הפרסום עד היום כדי לאפשר למשטרה להגיש ערעור על ההחלטה לבית המשפט המחוזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully