וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לורנס על תוצאות הבחירות בארה"ב: "אל תפחדו, תרעישו"

13.11.2016 / 9:55

השחקנית זוכת האוסקר פנתה אל מעריציה במכתב שפרסמה במגזין Broadly, והפצירה בהם להסתכל אל העתיד בעקבות בחירות של דונלד טראמפ לנשיאות. "אל תתנו לזה להביס אתכם", כתבה, "תנו לזה להכעיס אתכם"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז
seperator
ג'ניפר לורנס. GettyImages
"אני לא יודעת מה הייתי אומרת לבת שלי אם הייתי במקומכן". ג'ניפר לורנס/GettyImages

כוכבי הוליווד ממשיכים לנסות ולהבין כיצד ממשיכים הלאה, אחרי בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב. אחרי המכתב הנוקב שפרסם ארון סורקין במגזין "ואניטי פייר", ובו פנה לאשתו ובתו והבטיח להן להמשיך ולהיאבק למען המטרות בהן הם מאמינות, פרסמה גם ג'ניפר לורנס מכתב משלה ובו פנייה למעריציה.

"האם זו המציאות הקשה?", פתחה השחקנית זוכת האוסקר את המכתב שפורסם במגזין Broadly, "לא משנה כמה קשה תעבדו או כמה מוכשרים תהיו אם אתם לא גבר? האם זה מה שלמדנו עכשיו? האומה הזאת הוקמה בזכות ההגירה, והיום האנשים היחידים שמרגישים בטוחים, שהזכויות שלהם זוכות להכרה ולכבוד, הם אנשים לבנים".

בהמשך דבריה הסבירה לורנס כי היא דוגלת בהסתכלות קדימה אל העתיד, במקום לנסות ולנתח את העבר. במכתבה היא עודדה את הקוראים להמשיך ולפעול למען מטרות שבהם הם מאמינים, ולעמוד לצד שכניהם גם אם הם בעלי דעה או אמונה שונה משלהם.

"אם את אישה ואת מודאגת שלא משנה כמה קשה תעבדי או כמה תלמדי, תמיד תהיה תקרת זכוכים, אז לצערי אין לי דרך לנחם אותך. אני לא יודעת מה הייתי אומרת לבת שלי אם הייתי במקומכן. מלבד זאת שתמיד צריך להשאיר את התקווה, להמשיך לעבוד למען העתיד"

את מכתבה סיימה לורנס בהתייחסות להילרי קלינטון, כדוגמה לכך שלפעמים אפשר לעשות את הדבר הנכון ולהפסיד. "כמו הילרי, אתם עדיין יכולים להוות השראה ולעשות דברים חשובים. אל תתנו לזה להביס אתכם - תנו לזה להכעיס אתכם! תנו לזה להמריץ אתכם! תנו לזה לעורר בכם אש שלא היתה בכם בעבר. אם אתם מהגרים, אם אתם בני מיעוטים, אם אתם להט"בים, אם אתן נשים - אל תפחדו, תרעישו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully