וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ צריך לחשוש? הנבואה של המכשפה העיוורת המתה

10.11.2016 / 14:22

היא חזתה את אסון התאומים, מותה של הנסיכה דיאנה, הצונאמי ועליית דאעש - אז בגלל זה יש לא מעט אנשים שלוקחים ברצינות את הנבואה של "באבה ואנגה" שטענה שאובמה יהיה הנשיא האחרון של ארצות הברית

צילום מסך

המכשפה העיוורת שחזתה את אסון התאומים, הצונאמי בתאילנד, אסון הצוללת קורסק, מותה של הנסיכה דיאנה והעלייה של דאעש סופגת מכה קשה ליכולות הניבוי שלה - לאחר שהתגלה כי היא טענה שברק אובמה יהיה "הנשיא האחרון של ארצות הברית". אז או שהיא טעתה, או שאנחנו עומדים בפני תקופה דרמטית במיוחד.

באבה ואנגה מתה בשנת 1996 בגיל 85 ומאמיניה טוענים שיש לה 85 אחוזי הצלחה בנבואותיה. היא הייתה ידועה בכינויה "נוסטרדמוס של חבל הבלקן", נחשבה לאחת הנשים האהובות בבולגריה ומנהיגי המדינה נהגו להתייעץ איתה בשלל נושאים - בשל יכולתה לחזות מראש אסונות.

היא גם הייתה היחידה שחזתה נכון שהנשיא ה-44 של ארצות הברית יהיה אפרו-אמריקאי. אולם היא הוסיפה לנבואה זו כמה פרטים מטרידים. ב"דיילי מייל" דווח שלא ברור למה הבאבה התכוונה כשאמרה שאותו נשיא אפרו-אמריקאי יהיה גם "הנשיא האחרון של ארצות הברית". האם זה אומר שהעולם עומד להגיע לקיצו (כפי שחלק מהאנשים מרגישים לאחר בחירתו של טראמפ), או שארצות הברית תחדל להתקיים, או שרק משרת הנשיא תבוטל וארצות הברית תעבור לשיטת ממשל אחרת? ואולי בכלל היא התכוונה שהמשמעות של הנשיאות תשתנה? אין תשובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף העולם כבר פה? או שזה רק סוף מוסד הנשיאות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

למעשה, טכנית - יכול להיות שהנבואה שלה עוד תתגשם. אובמה הוא עדיין הנשיא המכהן עד שדונלד טראמפ יכנס לתפקיד ב-20 בינואר 2017, אולם בנבואתה היא אמרה שבזמן שהנשיא השחור יכנס לתפקיד תהייה קריסה כלכלית עצומה ו"כולם יתלו בו את תקוותם שיסיים את המשבר - אך ההיפך הגמור יקרה. הוא ידרדר את המדינה לתהום והעימות בין מדינות הצפון והדרום יסלים", היא ניבאה. יחד עם זאת, היא דיברה במעורפל גם על "דמות משיחית" שתופיע באותה תקופה, אך לא סיפקה פרטים לגבי מיהו אותו "משכין השלום שיחתום על הסכם השלום האחרון והמתמשך".

עוד באותו נושא

ה"מכשפה" שניבאה את עליית דאעש עם תחזית נוראית ל-2016

לכתבה המלאה

מה עוד צפוי לנו?

ואנגה ניבאה מאות תחזיות במהלך חייה, בין היתר היא חזתה "מלחמת איסלאם גדולה" שתתחיל יחד עם האביב הערבי של שנת 2010. היא חזתה שזהמלחמה תתרחש בסוריה ותסתיים רק בשנת 2043 עם ניצחון האיסלאם והקמתה של ח'ליפה איסלאמית שרומא במרכזה. היא טענה שאירופה "תחדל להתקיים" כבר בסוף השנה הבאה והיבשת תשאר "כמעט ריקה" ותהפוך ל"שוממה כמעט לגמרי מכל צורת חיים". מאמיניה טוענים שבנבואתה זו היא גם התייחסה לפעילות דאע"ש בלוב.

מעריציה טוענים כי היא חזתה גם את מלחמת העולם השניה, ואת מותה של הנסיכה דיאנה, אולם הם שוכחים לספר שהיא גם חזתה את המלחמה בגאורגיה וטענה שבעקבותיה תפרוץ מלחמת עולם שלישית שתתחיל ב-2010 ותסתיים ב-2014. היא אף טענה שבמהלך המלחמה ייעשה שימוש בנשק אטומי וכימי והוא יהיה זה שישאיר את יבשת אירופה ללא צמחיה ובעלי חיים. היא טענה שבני האדם שישרדו יסבלו מסרטן עור וממחלות עור נוספות והמוסלמים שיזהו את החולשה האירופית ישתלטו על היבשת ויחזיקו בה במאות השנים הבאות.

רוצים לדעת מה צפוי לנו בהמשך? ובכן, לפי באבה ונגה, בשנת 2028 יימצא מקור כוח חדש ואוכלוסיית כדור הארץ תחל להתאושש. חללית מאוישת תצא לכוכב נוגה. בשנת 2100 יצליחו בני האדם ליצור שמש מלאכותית שתאיר את צדו האפל של כדור הארץ. בשנת 2183 תיהפך מושבה של בני אדם על כוכב מאדים לגרעינית ותדרוש עצמאות מכדור הארץ. ב-2256 תשוב חללית לכדור הארץ שתביא לכאן מגיפה איומה. היינו יכולים להמשיך עם התחזיות שלה, אבל אנחנו לא רוצים לעשות לכם יותר מדי ספויילרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully