וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקו: "שאורלי לוי תפסיק לדבר על פמיניזם, ישנתי באוהל בצבא"

10.11.2016 / 16:08

ברקו התייחסה לביקורת שהופנתה אליה עקב ההתכתבות בינה לבין לוי אבקסיס, כשהראשונה כתבה לה "תתרכזי בדרכים אלגנטיות להישאר רלוונטית, כמו לדגמן ב'לאשה'". לדבריה, "בגלל שלוי אבקסיס לא נהייתה שרה היא מנסה לגנוב פוקוס"

עריכת וידאו: ניר חן

התכתבות בין חברות הכנסת אורלי לוי אבקסיס וד"ר ענת ברקו (הליכוד) בטוויטר, הסעירה היום (חמישי) את הרשתות החברתיות והפכה לדיון ער בנושא הפריפריה הצפונית ופמיניזם. ח"כ לוי אבקסיס התייחסה לכך שברקו אמרה שלצערה היא מבקרת בבתי חולים בצפון, וכתבה: "מצטערת על מה? על שצריכה לכתת רגלייך, או על מה שאת רואה שם? אם כך, פני לחברים בקואליציה ודרשי תקצוב". על כך, ברקו השיבה: "אורלי, מוטב שתתרכזי בדרכים אלגנטיות יותר להישאר רלוונטית. לדגמן בשער של 'לאשה' זו בהחלט אחת מהן".

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS התייחסה ברקו לקיתונות הביקורת שקיבלה ברשתות החברתיות לאחר שבחרה להתייחס לריאיון שהעניקה לוי אבקסיס ל"לאשה", במקום לביקורת. "הביקורת לא עניינית", אמרה. "ישבתי אתמול במליאת ערב שהייתה ריקה, כשיש דיון על הפריפריה, נושא שקרוב לליבי. לאחר מכן נאמתי על הילד האתיופי שסירבו לקבל אותו בבית הספר. אני חברה בוועדת חוץ וביטחון ובשש ועדות משנה. אני נמצאת הרבה מאוד בכנסת, טוחנת מבוקר עד ערב סביב השעון, בכל יום, גם לא בימי המליאה".

התכתבות בטוויטר בין ענת ברקו לאורלי לוי אבקסיס, נובמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
התכתבות בטוויטר בין ענת ברקו לאורלי לוי אבקסיס, נובמבר 2016/צילום מסך, טוויטר

בהמשך, טענה כי מאחר שלוי אבקסיס לא שרה, היא "מנסה לגנוב פוקוס". "עלתה לדוכן אתמול חברת הכנסת אבקסיס, שאני מבינה שבגלל שהיא לא נהייתה שרה מנסה לגנוב פוקוס באיזושהי צורה ולהחזיר את עצמה להיות רלוונטית. היא דיברה על הפריפריה ואמרה שראש הממשלה רואה אותה רק מהמסוק. הגבתי על זה והיא התחילה לתקוף אותי באופן אישי ולהגיד לי שאני מחפשת אותה. בעיניי, היא חברת כנסת מבורכת ועושה המון דברים, יחד עם זאת גניבת הפוקוס שלה לא תהיה על הגב שלי".

לסיום, הזכירה את שירותה הצבאי הארוך – 25 שנה – וטענה שלעומת לוי אבקסיס, היא שירתה בתנאים קשים ולכן כדאי ש"תפסיק לספר סיפורים ולדבר על פמיניזם". "הלכתי לבקר חיילים פצועים בצפון, זה מה שהיה. כשאני שירתי בצומת ברמת הגולן, אני מניחה שהיא לא ישנה שם באוהל באמצע החורף. שתפסיק לספר סיפורים ולדבר על פמיניזם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully