וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון בנאום ההפסד: צריך לתת לטראמפ הזדמנות, מקווה שיצליח

המועמדת הודתה לתומכיה בנאום במלון בניו יורק למרות הפסדה הכואב בבחירות שלדבריה "יכאב למשך זמן רב". סגנה: "היא עשתה היסטוריה". מוקדם יותר שוחחה עם יריבה בטלפון, ובירכה אותו

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון אמרה הערב (רביעי) בנאום ההפסד שלה כי היא מקווה שדונלד טראמפ "יהיה נשיא מוצלח". שרת החוץ לשעבר אמרה בהתרגשות כי זאת לא התוצאה שלה ציפינו, אך אנחנו מחויבים להעניק לו הזדמנות".

קלינטון, שנשאה דברים במלון "ניו יורקר" שבמנהטן אחרי שאתמול לא יצאה לבוחריה, אמרה כי ההפסד "כואב ויכאב למשך זמן רב. אני מצטערת שלא ניצחנו את הבחירות". היא הוסיפה כי היא רוצה להודות למשפחת אובמה על עזרתם בקמפיין וכי להילחם "על מה שנכון שווה זאת".

המועמדת הדמוקרטית, שהפסידה בפריימריז ב-2008, אמרה עוד כי "להיות המועמדת שלכם היה הכבוד הגדול ביותר של חיי. אני עדיין מאמינה באמריקה ואני ותמיד אאמין בה".

עוד כתבות בנושא:
במטה טראמפ לא שוללים העמדת קלינטון לדין: "נחליט בבוא העת"
עבור "הסנאטור הרפובליקני מרחביה", שחר של יום חדש מתחיל
הדרך אל הניצחון הדרמטי: כך הפך טראמפ לנשיא ה-45 של ארה"ב

הילרי קלינטון אחרי ההפסד לדונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית. 9 בנובמבר 2016. רויטרס
הודתה לבוחרים. הילקי קלינטון וביל, הערב/רויטרס

סגנה המיועד, טים קיין, אמר כי הוא גאה בקלינטון "ובהיסטוריה שהיא עשתה". הוא הוסיף כי "אף אחד לא היה צריך להטיל ספק בכך שהיא תקבל את תוצאות הבחירות". הסנאטור מווירג'יניה התייחס להצהרות שהשמיע טראמפ לפני תוצאות הבחירות, כשסירב להתחייב לקבל הפסד.

קלינטון, שלא הצליחה להשיג את 270 קולות האלקטורים הדרושים לניצחון, התקשרה הלילה לטראמפ ובירכה אותו על הישגו. אתמול היא לא יצאה לקהל הרב שהתקבץ באולם בניו יורק בעל תקרת הזכוכית, שנועד לסמל את "שבירת תקרת הזכוכית" שלה, אם הייתה זוכה במרוץ לנשיאות והופכת לאישה הראשונה בתפקיד.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דונלד טראמפ בנאום ניצחון בעצרת בחירות במנהטן, ניו יורק, ארה"ב. נובמבר 2016. רויטרס
לא שולל להעמיד את קלינטון לדין. טראמפ בעצרת הניצחון, היום/רויטרס

מנהלת הקמפיין של טראמפ, קליאן קונווי, אמרה בריאיון לרשת MSNBC כי הנשיא הנבחר לא שולל את האפשרות של העמדתה של יריבתו לדין, "אבל הדיבורים על זה יגיעו בזמן הראוי". בריאיון נוסף לרשת ABC, היא אמרה כי טראמפ לא דן בנושא בשיחת הטלפון שערך מוקדם יותר עם קלינטון, והוסיפה כי הוא אמר לה שהייתה "חכמה וקשוחה" לאורך הקמפיין.

קונווי התייחסה גם לירידות השערים בבורסות בעולם, ואמרה כי מדובר בתגובה לניצחון המפתיע. היא הוסיפה כי טראמפ "יפעל במהרה עם הקונגרס בעל הרוב הרפובליקני כדי ליישם את תכניותיו הכלכליות, הכוללות בין היתר הסרה של כמה רגולציות. יועצו הכלכלי של טראמפ, פיטר נבארו, אמר כי טראמפ "יסייע בהזנקת הכלכלה ברגע שייכנס לבית הלבן, באמצעות הרוב הרפובליקני בקונגרס". הוא אף שלל כי יהיה חלק מממשלו העתידי של טראמפ.

(עדכון ראשון: 19:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully