וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן לנקות את האורוות": הישראלים תומכי טראמפ בארה"ב חוגגים

טראמפ מתקדם בצעדי ענק אל עבר החדר הסגלגל בניגוד לתחזיות, והדבר מסב שמחה רבה לתומכיו - בהם ישראלים בעלי זכות ההצבעה. "טראמפ הכי טוב לישראל. אנחנו ממש מאושרים"

עריכה: ניר חן צילום: יותם רונן

הידיעות על התקדמותו של המועמד הרפובליקני במרוץ לנשיאות דונלד טראמפ אל עבר הבית הלבן משמחות את תומכיו, וגם את הישראלים בהם. "אנחנו ממש מאושרים הלילה", סיפר לוואלה! NEWS אזרח ישראלי המתגורר בלוס אנג'לס ותומך בטראמפ. "אמרו לנו שאין סיכוי - והנה יש סיכוי". בדבריו הוא התייחס גם ליחס של המועמד לירושלים ואמר, "טראמפ הכי טוב לישראל".

"טראמפ אינו פוליטיקאי", סיפר הבוחר המאושר, "הוא אומר אמירות בוטות, אבל הוא בן אדם, והוא מתבטא בצורה שהוא מאמין בה והוא אומר את מה שהוא מתכוון אליו". הוא הוסיף: "לא נעים תמיד לשמוע את זה, אבל אני מאמין שהוא הולך לעשות שינויים רציניים שאחד מהם זה לנקות את כל הטינופת".

"הגיע הזמן שהפוליטיקה תשתנה", הוסיף, "הגיע הזמן לנקות את האורוות בוושינגטון", אמר התומך במועמד הרפובליקני, "הוא יוצא את הילרי המושחתת מהבית הלבן".

עוד באותו עניין:
קרוב לבית הלבן: טראמפ זכה במדינות מפתח - כולל בפלורידה
הדרך ל-270: טראמפ 238, קלינטון 215 - מפת האלקטורים המתעדכנת
העולם בלחץ מטראמפ: ירידות שערים במזרח; המטבע המקסיקני צונח

משדר בחירות ארה"ב  - אמיר תיבון עם מרואיינים ישראלים. מערכת וואלה!
אחד מתומכי טראמפ, לפנות בוקר/מערכת וואלה!

טראמפ רשם במהלך הלילה ניצחונות חשובים במדינת אוהיו, בפלורידה, בקרוליינה הצפונית והוא קרוב מאוד לבית הלבן. הוא זכה עד כה ל-238 קולות אלקטורים, בעוד יריבתו זכתה ל-215. כמו כן, הרפובליקנים הצליחו לשמור על השליטה בבית הנבחרים, והם קרובים להבטיח גם את השליטה בסנאט.

בתגובה לניצחון אפשרי של טראמפ, הבורסות בעולם חוות ירידות שערים חדות. גם המטבע המקסיקני, הפזו, צולל בחדות לנוכח התוצאות. זאת, בשל הצהרות טראמפ להקים חומה בין ארצות הברית למקסיקו ואף לבטל הסכמי סחר בין שתי המדינות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תומכיו של המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ בניו יורק, 9 בנובמבר 2016. רויטרס
"מתבטא בצורה שהוא מאמין בה". תומכי טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully