וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נבגד מכה את אשתו והמאהב - ומתקשר לחמתו כדי לקבל הסברים

12.11.2016 / 4:53

גבר סיני נבגד נתקל באשתו והמאהב שלה ברחוב, החל להכות את המאהב בבעיטות ומתקשר לאמא של אשתו, כדי להתלונן על החינוך שהבת שלה קיבלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

הרשת החברתית הסינית מלאה בעמודים המוקדשים לגברים בוגדניים, בהם משתפים החברים סרטונים של נשים מכות מאהבות בפרהסיה. השבוע הגיע לרשת סרטון שלא עומד בסטנדרטים המקובלים - כשהפעם האישה היא הבוגדת שנתפסת על חם ע"י בעלה הזועם. בקטע הקצר נראה הבעל מכה את אשתו והמאהב שלה, לאחר שנתקל בהם בשוק בו הוא עובד, על אף שהיא טענה שהיא בכלל יוצאת לארוחת בוקר עם חברות.

הבעל העצבני נראה אוחז בחולצתה של אשתו ומכה בבעיטות את המאהב. במקביל הוא מתקשר לחמתו כדי לספר לה על ההתנהגות של הבת שלה. בסרטון שצולם ע"י אחד מעוברי האורח במקום, נראה המאהב מניח את ראשו בין רגליו כששלולית דם לצדו. האישה צורחת ומנסה לבדוק לשלומו של המאהב שלה, מה שעוד יותר מרתיח את הבעל הנבגד. כשהרוחות התלהטו ניסה אחד הנוכחים במקום להתערב אך מהר מאוד פרש מהזירה. הבעל בעט שוב בידו של המאהב כשזה שלף את האייפון שלו, וצעק לו: "איך אתה מעז עדיין להשתמש באייפון שלך עכשיו?". זה כמובן לא מנע מהבעל להשתמש בסמארטפון שלו כדי להתקשר לאמא של אשתו כדי לספר לה על מעשי בתה.

גבר נבגד מכה את אשתו והמאהב. צילום מסך
הבעל מכה את אשתו והמאהב לאחר שתפס אותם על חם/צילום מסך

"את צריכה לשאול אותה מה היא עושה כאן עם הגבר הזה. זה מקום העבודה שלי. בכל יום אני מוכיח לה כמה אכפת לי ממנה ואני נותן לה הכל. איך היא יכולה לעשות לי דבר כזה?" הוא שואל את חמתו בשיחה, "את מורה, מה את אומרת על זה?". הבעל העביר את הנייד לאשתו ודרש ממנה לדבר עם אמה - אך היא סירבה ורק ניסתה להשתחרר ולגשת אל המאהב המוכה שלה. הסרטון מסתיים כשהבעל מגלה שתועד במצלמה, והצלם מפסיק לצלם. הקטע זכה לכותרות רבות בתקשורת הסינית, כולל באתר החדשות הפופולרי שלהם, ה-QQ.

עוד באותו נושא

גילתה שחברתה בוגדת בה ונקמה בה - יחד עם המאהבת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully