וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל זאבי, אלמנתו של רחבעם זאבי, הלכה לעולמה

זאבי מתה בגיל 88 בבית החולים שיבא שבתל השומר, שם אושפזה בשבועות האחרונים בשל הידרדרות במצבה הרפואי. היא תובא למנוחות בבית העלמין של קיבוץ דגניה ביום ראשון

יעל זאבי. עומר מירון
זאבי בטקס האזכרה לבעלה, 2011/עומר מירון

יעל זאבי, אלמנתו של השר לשעבר רחבעם זאבי, הלכה לעולמה אמש (שישי) בגיל 88 בבית החולים שיבא שבתל השומר. זאבי תובא למנוחות ביום ראשון בקיבוץ דגניה. זאבי אושפזה בבית החולים לפני כמה שבועות. השבוע נערך טקס האזכרה הממלכתי לזאבי בהר הרצל, אך היא לא הגיעה אליו מפאת מצבה.

זאבי היא זו שמצאה את בעלה כשהוא מתבוסס בדמו בחדרו בבית המלון "הייאט", לימים מלון "דן" שבירושלים, לאחר שנרצח בידי שלושה מתנקשים.

עוד בוואלה! NEWS:
בצעד חריג: חשוד באונס שוחרר לביתו בשל ספקות בגרסת המתלוננת
דליה רבין באזכרה לאביה בהר הרצל: "ההסתה שלפני הרצח לא תמה"
בין דחפור D9 לאקדח: אלה השופטים שהציתו אש בין "העליונים" לשקד

גנדי ואשתו יעל 2001. אוסף התצלומים הלאומי
הזוג זאבי/אוסף התצלומים הלאומי

בשנה האחרונה ניסתה זאבי למנוע, יחד עם בנם המשותף פלמח, את שידור תחקיר "עובדה" שבו הובאו בין היתר טענותיהן של נשים על הטרדות מיניות ואונס שביצע זאבי בהן. השניים הגישו צו מניעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, אולם בית המשפט דחה את עתירתם.

עוד נטען בתחקיר לקשרים של רחבעם זאבי עם הפשע המאורגן ולעבירות חמורות של טוהר הנשק במסגרת שירותו הצבאי, ובהן ירי למוות בבדואי חף מפשע. טקס האזכרה השבוע נערך ברקע הסערה הפוליטית סביב הנצחת זכרו. במהלך הטקס תקף הבן פלמח את העיתונאית אילנה דיין וקרא לה "אישה רעה".

(עדכון ראשון: 22:40)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully