וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החשדות נגדו: ראש עיריית רמת גן ינאם בטקס של תנועת אומ"ץ

3.11.2016 / 23:04

בהזמנה לטקס הענקת שבחים ואותות של התנועה מופיע ברשימת הנואמים ישראל זינגר, שהמשטרה המליצה להעמיד לדין בחשד למרמה והפרת אמונים. תנועת אומ"ץ: "אין להעניש אדם בטרם הוכחה אשמתו"

צילום: דוד קורן, עריכה: ניב פוקס

(בווידאו: המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ישראל זינגר, באפריל)

ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר יישא דברים בטקס של תנועה אומ"ץ, למרות החשדות נגדו. בימים האחרונים הפיצה התנועה הזמנה לטקס הענקת שבחים ואותות לזכרו של מייסד ויו"ר התנועה המנוח, העיתונאי אריה אבנרי, שייערך בחודש הבא ברמת גן. ברשימת הנואמים נמצא גם זינגר, שהמשטרה המליצה להעמידו לדין בחשד למרמה והפרת אמונים.

חבר מועצת העיר ליעד אילני שלח מכתב לתנועת אומ"ץ בבקשה לבטל את נאומו של זינגר. "נדהמתי לגלות כי בכוונתם לערוך את הטקס השנתי על שמו של מייסד התנועה הנערץ ולוחם השחיתות הנודע אריה אבנרי בעיר רמת גן, שהעומד בראשה ממתין להכרעת פרקליטות המדינה האם להגיש נגדנו כתב אישום ועוד לתת לו לשאת דברי ברכה באירוע", אמר.

לקריאה נוספת:
עקב החשדות נגד ראש העיר: ברמת גן מוחים על קבלת פרס הניהול הכספי
מתגבשת תשתית לכתב אישום נגד ראש העיר ר"ג החשוד בשוחד

ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר בבית משפט השלום בראשון לציון, ינואר 2015. ניב אהרונסון
זינגר בבית משפט השלום בראשון לציון, ב-2015/ניב אהרונסון

במכתבו כתב אילני: "הדבר משול בעיניי לכך שתנועת הטבעונים והצמחונים בישראל תערוך את הטקס השנתי שלה בבית מטבחיים ותיתן לשוחט הראשי פרס. אני קורא לכם לשמור על כבודו של אבנרי ולא לאפשר לראש העירייה זינגר לשאת דברים באירוע".

בספטמבר האחרון פורסם בוואלה! NEWS כי שר הפנים, אריה דרעי, החליט לבטל את הענקת פרס "ניהול כספי תקין" לשנים 2015-2014 שהוענק לעיריית נתניה בשל החקירה המתנהלת נגד ראשת העירייה מרים פיירברג ולהעניקו לעיריית רמת גן ולעומד בראשה. בעקבות כך, ובשל החשדות נגד זינגר, שלחו כמה חברי מועצת עיריית רמת גן מכתב דחוף לדרעי, בדרישה כי יבחן מחדש את הענקת הפרס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתנועת אומ"ץ נמסר בתגובה: "תנועת אומ"ץ היא עמותה הפועלת למען מנהל תקין וצדק חברתי. במסגרת פעילותה אומ"ץ מעניקה אותות הוקרה לאישים וגופים הנאבקים בשחיתות, פועלים לשינוי נורמות התנהגות החורגות מהמנהל התקין ונלחמים למען צדק חברתי ומשפטי. ישראל זינגר, ראש עיריית רמת גן, העיר בה יתקיים טקס הענקת אות אומ"ץ לשנת 2016, קיבל את עיטור המופת של אומ"ץ בשנת 2010 כהוקרה על מאבקו בשחיתות המוניציפלית ברמת גן עת היה חבר באופוזיציה במועצת העיר, ועל פעילותו בתחום החינוך.

"אנו מאמינים כי חזקת החפות עומדת לאדם כל עוד לא הורשע. על אחת כמה וכמה, בשעה שלמיטב ידיעתנו, נגד מר זינגר לא הוגש כתב אישום, הוא לא הורשע בפלילים, ועבודתו נמשכת כסדרה. כמי שמאמינים בכללי מנהל תקין, אנו מאמינים גם כי אין להעניש אדם בטרם הוכחה אשמתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully