וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מנתיבות מואשם שדקר את דודו - בזמן שישבו בשבעה

3.11.2016 / 19:39

על פי כתב אישום, הצעיר, בן 23, איים על דודו כי "יגיד עליו קדיש". הוא מואשם כי קרא לו לצאת לסוכת האבלים כדי לדבר - ואז התנפל עליו. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים

גבר אזוק. SHUTTERSTOCK,
ביקש לשוחח עם בן המשפחה ואז דקר אותו פעמים רבות/SHUTTERSTOCK

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב נתיבות שדקר לפני כשבוע את דודו בסוכת אבלים במהלך שבעה משפחתית. כתב האישום מייחס לו חבלה בכוונה מחמירה, איומים והחזקת סכין שלא כדין. בנוסף, הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם, בן 23, עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בתחילת השבוע שעבר ישב דוד הנאשם שבעה על אחיו בסוכת אבלים מחוץ לבית אמו. בשלב זה החליט הנאשם לפגוע באיש ולגרום לו נכות או חבלה חמורה, ולשם כך הצטייד הנאשם בסכין מתקפל. במהלך היום פנה הנאשם לדודו ואיים עליו כי "יגיד עליו קדיש". כתב האישום לא מפרט את הסיבה להחלטת הנאשם.

בשעות הלילה, לאחר שכל המנחמים עזבו את המקום ונותרו בו רק בני המשפחה, קרא הנאשם לקורבן להתלוות אליו אל מחוץ לבית, לסוכת האבלים, בתואנה כי הוא מעוניין לשוחח עמו. השניים יצאו והחלו לשוחח, ובמהלך השיחה שלף הנאשם את הסכין, התנפל על דודו ודקר אותו בפלג גופו העליון. הוא המשיך בתקיפה גם לאחר שהדוד שכב על הרצפה. לבסוף הצליח המתלונן להדוף מעליו את הנאשם ולרוץ חזרה אל תוך הבית. הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא סובל משבעה פצעי דקירות, שם הוא אושפז כארבעה ימים.

עוד בוואלה! NEWS:
סגן הרמטכ"ל הבא: אלוף פיקוד הצפון אביב כוכבי
מתקפה מימין על נשיאת העליון: "השתמשה בשפה עבריינית נגד שקד"
מאות מהגרים טבעו למוות בים התיכון מול חופי לוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully