וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל איומים על חייה: המתלוננת נגד טראמפ ביטלה הצהרתה לתקשורת

האישה טוענת כי המועמד הרפובליקני אנס אותה בשנת 1994, בעודה בת 13, במסיבה בביתו של עבריין מין ששידל קטינות לקיום יחסים. "היא חיה בפחד והחליטה שהיא חוששת להיחשף בפנים גלויות", מסרה עורכת דינה. נציגי טראמפ דחו את טענותיה

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

(מתלוננת נגד טראמפ: הציע לי תשלום תמורת לילה איתו, לפני כשבועיים)

אישה שטענה כי המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, אנס אותה בשנת 1994 כשהייתה בת 13 הייתה אמורה לערוך הלילה (חמישי) מסיבת עיתונאים בלוס אנג'לס ולמסור הצהרה בדבר פרטי המקרה. אולם, סמוך לשעה בה עתידה ההצהרה להימסר התיישבה מול המיקרופונים עורכת דינה של האישה, ליסה בלום, ואמרה כי בשל איומים על חיי המתלוננת שהגיעו למשרדה בוטלה מסיבת העיתונאים. בלום הוסיפה כי בעבר ייצגה נשים נוספות נגד טראמפ, שהתלוננו על הטרדה מינית מצדו ואף העלו טענות חמורות יותר, וגם במקרים אלה הגיעו איומים אל משרדה.

"היא חיה בפחד והחליטה שהיא חוששת להיחשף בפנים גלויות", אמרה בלום על המתלוננת החדשה, שזוהתה רק בשם "ג'יין דו" (אלמונית). "היא הייתה עמי כל היום והייתה מוכנה לקחת את הצעד הזה אבל למרבה הצער היא אחוזת בעתה", הוסיפה בלום, שהתנצלה בפני העיתונאים שהתכנסו במקום על ביטול ההצהרה לתקשורת. בהמשך הלילה כתבה בלום בחשבון הטוויטר שלה, כי האתר של משרד עורכי הדין בבעלותה נפרץ בידי ארגון ההאקרים "אנונימוס" שככל הנראה חדר גם לחשבונות דואר אלקטרוני המנוהלים באתר.

עוד על הבחירות לנשיאות ארצות הברית:
ה-FBI פרסם נתונים חלקיים מחקירת "קרן קלינטון"
סקר חדש: טראמפ מוביל על קלינטון לראשונה מאז מאי
דיווח: ראש ה-FBI התנגד לקשור את רוסיה לפריצה למיילים

ליסה בלום, עורכת דינה של המתלוננת נגד טראמפ על אונס בשנת 1994. רויטרס, רויטרס
"היא אחוזת בעתה". עורכת הדין של המתלוננת, ליסה בלום, הלילה/רויטרס, רויטרס

בחודש יוני הגישה המתלוננת תביעה נגד טראמפ בבית משפט במנהטן, בטענה שבשנת 1994 תקף אותה מינית במספר מקרים במהלך מסיבות שערך בביתו בניו יורק המיליארדר ג'פרי אפשטיין, שהודה בחקירה לפני כעשור בשידול קטינות לקיום יחסי מין. אפשטיין ריצה עונש מאסר של 13 חודשים ושוחרר בשנת 2009, מאז הוא רשום כעבריין מין בארצות הברית. בתביעתה טענה המתלוננת כי הן אפשטיין והן טראמפ ידעו שהיא קטינה.

בתצהיר שהגישה יחד עם התביעה אף הוסיפה כי טראמפ איים עליה שלא תחשוף את המקרה. "מיד לאחר האונס הנאשם, דונלד טראמפ, איים עלי כי אם אחשוף כל פרט מההתעללות הפיזית והמינית שלו בו הוא יפגע במשפחתי ובי ואף יהרוג אותנו", נכתב בתצהיר. לדבריה, מאז החל הקמפיין של טראמפ לנשיאות היא "חווה תזכורות יומיות למעשיו האיומים". בנוסף הגישה המתלוננת תצהירים של שתי נשים, מארחת במסיבות שערך אפשטיין וחברה ללימודים מאותן שנים, שהעידו כי ידעו על תקיפתה בידי איל הנדל"ן. בחודש מאי ניסתה המתלוננת להגיש תביעה דומה בבית משפט פדרלי בלוס אנג'לס, אך זו נדחתה.

סגן נשיא "Trump Organization", החברה בבעלות המועמד הרפובליקני, הכחיש את הטענות בתביעה. "אלה האשמות לא נכונות, מומצאות לחלוטין ומגיעות ממניעים פוליטיים", אמר אלן גרטן, המשמש גם כיועץ המשפטי של החברה.

דונלד טראמפ נואם באירוע בחירות במיאמי, פלורידה. רויטרס
"האשמה מומצאת שנובעת ממניעים פוליטיים". טראמפ, אמש/רויטרס

לפני כשבועיים ערכה ג'סיקה דרייק, שחקנית בסרטים פורנוגרפיים בת 42, מסיבת עיתונאים בה טענה כי בשנת 2006 הציע לה טראמפ 10,000 דולר תמורת לילה איתו. דרייק, עבדה במגרש גולף באגם טאהו באותה התקופה, שם פגשה בטראמפ שהזמין אותה לסוויטה בה שהה. היא סיפרה במסיבת העיתונאים כי חששה להגיע לבד ובאה עם חברות, ולאחר שעזבה את המקום התקשר לחדרה איש העסקים והציע לה לחזור לבדה תמורת תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully