וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחתונה עושים מתח: הכלה החזקה בעולם שהדהימה את כולם

5.11.2016 / 7:30

הכלה דורין פו מטאיוואן הבינה שקבלת פנים זה פאסה והפתיעה את אורחיה בביצוע תרגילי כושר למרות שהיתה כבר מאופרת ולבושה ליום חתונתה. סרטון שלה הפך ויראלי והיא הוכתרה כ"כלה החזקה בעולם". מעניין מה החתן חושב על זה

צילום מסך

בשביל כלות רבות, הכניסה לחופה היא אחד הרגעים המרגשים בחתונתן. עבור אישה אחת מטאיוואן, דווקא לדפוק עליות מתח בשמלה לבנה זה שיא האושר. תכירו את דורין פו בת ה-33, חובבת כושר שהוכתרה כ"כלה החזקה בעולם" על ידי הגולשים שצפו בסרטון השרירי שלה.

פו, מהנדסת רשת, התחתנה בספטמבר האחרון עם בחיר ליבה. בשלוש השנים האחרונות היא משקיעה את עצמה בעולם עיצוב הגוף, כולל תוכנית אימונים קשחה ודיאטה מתאימה. מה הפלא שביום החתונה שלה היא רצתה קצת להשוויץ?

"להיקרא 'חזקה' זה אומר שהתאמנתי נכון ולדעתי זה נהדר. אחרי הכול, קשה לאישה לפתח שרירים", אמרה פו. לדבריה, עד לפני שלוש שנים היתה בעודף משקל ואז קיבלה החלטה לעשות דיאטה ולהתחיל להתאמן. היא התחילה משיעורי יוגה ובהמשך עברה לאימוני משקולות.

גם בעלה של פו עוסק בפיתוח גוף והם נוהגים לפקוד את מכון הכושר ביחד ולעודד אחד את השני במהלך האימונים.

"לכושר יש משמעות מיוחדת בשבילנו כי הוא מחזק את היחסים שלנו. חשבנו איך לשלב את האהבה שלנו לאימונים עם החתונה ואז עלה הרעיון לעשות מתח עם השמלה", סיפרה פו.

עוד באותו נושא

מכרה את שמלת הכלה שלה ב-eBay: "זקוקה לניקוי יבש כדי להיפטר מסירחון הבגידה"

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully