וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתגעגע לחיוך המלאכי": עדן בן ה-22 נהרג כשרכב על אופנועו האהוב

30.10.2016 / 19:40

עדן חדד נהרג בתאונה כשרכב על אופנוע בדרכו לבסיס. לפני כשנתיים הוא איבד את חברו שחלק את האהבה לאופנועים בנסיבות דומות. "הוא היה אדם מופלא, תלמיד עם חיוך שובה לב", סיפר מנהל בית הספר שבו למד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היה לו לב גדול ונפש רגישה". עדן חדד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית הספר בראנקו וייס במודיעין מתקשים לעכל את מותו הטרגי של בוגר בית הספר, עדן חדד בן ה-22 שנהרג הבוקר (ראשון) בתאונת דרכים ליד מודיעין. "רק אתמול הוא שלח ברכת מזל טוב לכבוד יום ההולדת שלי והיום איננו, זה בלתי נתפס", סיפר לוואלה! NEWS מנהל בית הספר, מיכאל בן שטרית.

חדד שרכב על אופנוע נפגע מכלי רכב בכביש 431 בסמוך לצומת תחנת הרכבת בפאתי מודיעין, כשהיה בדרכו לבסיס פיקוד מרכז שבו שירת. הוא פונה לבית החולים שיבא שבתל השומר במצב אנוש, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הלווייתו תיערך הערב בבית העלמין במודיעין.

"עדן היה תלמיד עם חיוך שובה לב, עם עקרונות וערכים. גם כשלא למד הגיע לבית הספר ותרם רבות לסובבים אותו", סיפר בן שטרית. "הוא אהב מאוד לצייר וקישט את קירות בית הספר, הוא נתן לבית הספר מהכישרון שלו. עדן היה קרוב מאוד לליבי, שמחתי לראות אותו עובר תהליך מופלא, מתמסד, הופך להיות מש"ק משמעת ואז רס"ר משמעת. הוא היה אדם מופלא ויכול היה להעביר את אהבה שלו לבעלי חיים. אני זוכר יום גשום מאוד, לא עניין אותו הגשם והסערה, הוא עזב הכול והלך לטפל בחיות שלו. היה לו לב גדול ונפש רגישה".

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה שוטרי מג"ב נפצעו קל בפיגוע דריסה בגוש עציון; המחבל נורה למוות
אזרח זר חשוד שאנס בדירתו מקבצת נדבות בת 15 שביקשה ממנו עזרה
התושבים יסבלו: שני מסלולים בנתב"ג ייסגרו לצורך שדרוג - והרעש יגבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נתן את כל כולו למען חייליו והמערכת". חדד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן שטרית הוסיף כי חשש מהיום שבו יצטרך להספיד את אחד מתלמידיו. "כואב לי ומצער אותי שזה מה שקרה, פחדתי בכל השנים שחלילה אצטרך לומד דברי הספד על תלמיד שלי והיום הנורא מתרחש היום. אני אוהב אותו. אחיו הוא בוגר של בית הספר, אחותו תלמידת כיתת י"ב אצלנו, מה שהופך את האבל לאבל בכל בית הספר", אמר.

גם חבריו של חדד בבסיס מתקשים לעכל את מותו בטרם עת. "נפגשנו כולנו הבוקר בשיבא, משפחה, חברים, חיילים ומפקדים, לא מעכלים שחבר שלנו איננו", סיפר יוסי גוזלן. "נפרדתי מעדן בפעם האחרונה, הוא היה כל כך יפה, גם בחייו וגם במותו, אפילו שריטה אחת לא הייתה עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוכב אופנוע נהרג עקב פגיעת רכב בכביש 20 לדרום סמוך למחלף משה דיין. חגי נתני תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
"הוא שמר על חוקי התנועה ונהג משוגע אחד גדה חיים שלמים"/מד"א, חגי נתני תיעוד מבצעי מד"א

גם ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות, חיים ביבס, התייחס למותו של חדד. "אני מכיר את משפחתו של עדן ומהסיפורים עליו אני לומד שמדובר בבחור שהיה אהוב מאוד על סביבתו, היה עמוד תווך במשפחתו ודמות משמעותית מאוד עבור אחיו ואחותו", אמר. "אני מחזק את ההורים, האחים והאחות בשעה קשה זו".

לפני כשנתיים מת בקרבת מקום התאונה הבוקר חברו של חדד חן אגוז בנסיבות דומות. אגוז ביצע פעלול באופנוע שרכב עליו ונפגע מרוכב אופנוע אחר. לאחר מות חברו סיפר חדד לחדשות 10 על האהבה המשותפת של השניים לאופנועים. "הוא היה הסמל שלי ושל כולם", אמר אז חדד. הוא סיפר כי השניים חלקו מאז ומעולם את האהבה לרכיבה, וכי רכשו את האופנועים שלהם ביחד בגיל 18. "הוא הוציא רישיון שנה לפני, ומאז עקף את כולם בהרבה. הוא היה המלך של הכביש", סיפר חדד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא היה כל כך יפה, גם בחייו וגם במותו". חדד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי גוזלן, "רק לפני כמה חודשים הוא החל לשרת בקבע כרס"ר משמעת, נתן את כל כולו למען חייליו והמערכת, היה תמיד שם למענם ולמען מפקדיו. החיילים והמפקדים שלו בכו עליו יחד איתנו החברים ויחד עם משפחתו, כולם זעקו וצרחו לשמיים, פשוט בזבוז. הוא שמר על חוקי התנועה ונהג משוגע אחד גדה חיים שלמים".

עם פרסום ההודעה על מותו התמלא עמוד הפייסבוק של חדד בהודעות לזכרו. "מלאך שלנו, אימאל'ה איך שהלב פשוט מתפוצץ לרסיסים, אני אתגעגע לחיוך המלאכי הזה", כתבה אחת מחבריו, אתי אזריה. "יהי זכרך ברוך ונשמתך צרורה בצרור החיים. תשמרו על עצמכם רוכבי האופנוע. תחשבו על היקרים שלכם שלעולם לא יחלימו מגודל הכאב", הוסיף חברו מיכאל שוויד לקיר שעד מהרה הפך מקיר שמח שעוקב אחר אהבתו של חדד לרכיבה על אופנועים, לקיר לזכרו.

"כמעט בכל שבוע נהרג רוכב אופנוע"

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מתחילת השנה נהרגו 38 רוכבי אופנוע בתאונות דרכים. בתקופה המקבילה אשתקד נהרגו 46 רוכבים.

מנכ"ל עמותת "אור ירוק", שמואל אבואב, אמר כי "כמעט בכל שבוע נהרג בממוצע רוכב אופנוע או קטנוע, נתון שלמשרד התחבורה אסור להתעלם ממנו. המשרד שאחראי על הבטיחות של כולנו חייב לרכז מאמץ כדי לצמצם את ההיפגעות הגבוהה של הרוכבים בתאונות דרכים.

"אסור לקבל בשוויון נפש את הקטל המתמשך בקרב רוכבי הדו-גלגלי ולכן חייבים לשפר את התשתית בכביש עבור הרוכבים, להתקין פס הגנה במעקות הבטיחות שיגן עליהם ולא יחתוך אותם ולוודא כי צבע הסימון על הכביש לא גורם להם להחליק", הוסיף. "אנחנו נמצאים בפתחו של החורף ולכן חשוב מאוד להגביר את המועדות לסכנות שהכביש הרטוב מציב בעיקר בקרב רוכבים צעירים ולא מנוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully