וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים של הקמפיין לסיפוח מעלה אדומים: הנשיא לשעבר שמעון פרס

30.10.2016 / 9:20

מסע פרסום חדש שנועד לסייע לקידום חוק לסיפוח העיר למדינה מנצל את דמותם של גורמים בכירים בימין ובשמאל. הקמפיין נפתח עם פרס, ובהמשך יצטרף ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ואחרים. ח"כ רוזין: "ניצול ציני"

צילום: לע"מ, עריכה: מתן חדד

(בווידאו: נתניהו הגיב לביקורת בארה"ב על הבנייה במעלה אדומים: "לא מקובלת עלינו")

לאחר חודשים שבהם חברי כנסת ממחנה הימין מנסים לקדם חוק החלת הריבונות על מעלה אדומים - מסע פרסום חדש יצא היום (ראשון) לדרך והוא משתמש בדמויותיהם של מנהיגי עבר שלטענת מובילי מסע הפרסום תמכו במהלך. הדמות המובילה שתפתח את הקמפיין היא נשיא המדינה התשיעי וראש הממשלה לשעבר שמעון פרס.

לדברי מנהלי הקמפיין, פרס קידם ועזר להקים את העיר, והצהיר בעבר כי פיתוח מעלה אדומים יבטיח את ביצור ירושלים. הם הוסיפו כי לצדו של פרס "תופיע גם דמותו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון שהתחייב: 'מעלה אדומים תיבנה כחלק ממדינת ישראל לנצח נצחים'".

מסע הפרסום, שעלה תחת הסיסמה "ממשיכים בדרכם", נועד להפעיל על ראש הממשלה בנימין נתניהו לחץ כדי שהחוק החדש שמקדמת שדולת ארץ ישראל בכנסת יעלה להצבעה ולאישור. מארגני מסע הפרסום אמרו כי בהמשך ייחשפו דמויות נוספות, מימין ומשמאל, שהצהירו והתחייבו כי מעלה אדומים היא חלק בלתי נפרד מהמדינה.

עוד בוואלה! NEWS:
"חשוב לנתניהו מהגרעין האיראני": ראשי הקואליציה ידונו בעתיד התאגיד
תושב מעלות תרשיחא התחשמל למוות בחצי האי סיני
ברקע השביתות: 310 אלף סטודנטים יחלו את שנת הלימודים האקדמית

שמעון פרס ואריאל שרון "מככבים" בקמפיין לסיפוח מעלה אדומים למדינת ישראל, אוקטובר 2016. מתוך פרסומי הקמפיין, מערכת וואלה! NEWS
שמעון פרס ואריאל שרון מככבים בקמפיין החדש/מערכת וואלה! NEWS, מתוך פרסומי הקמפיין

את מסע הפרסום מובילים עיריית מעלה אדומים, תנועת רגבים ומועצת יש"ע. הם פועלים במקביל למהלך פרלמנטרי ממוקד לאישור הצעת החוק במושב החורף הקרוב, מהלך שמובילה שדולת ארץ ישראל בכנסת בראשות חברי הכנסת יואב קיש (הליכוד) בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי). הגורמים המקדמים את החוק אמרו כי הכוונה היא שהחוק יעלה להצבעה כבר בחודש הבא כדי למנוע מראש הממשלה להיכנע ללחץ האמריקנים ולא לקדם דבר בשטחי יהודה ושומרון.

ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל אמר כי "הקמפיין מבטא עמדה ברורה של רוב העם המעוניין להמשיך בחזון הציוני ובעשייה ההתיישבותית. 50 שנה עברו מאז אוחדה העיר ירושלים וחזרנו אל חבלי מולדת ההיסטוריים. כל ממשלות ישראל פיתחו את האזור ואנחנו מבקשים להמשיך את דרכם של מנהיגי ישראל והציונות ולהחיל את הריבונות הישראלית על העיר מעלה אדומים". הוא הוסיף כי "כך ניישם את חזונם של כל ראשי הממשלות בעבר משמאל ומימין - מאז הקמתה של העיר".

שמעון פרס ואריאל שרון "מככבים" בקמפיין לסיפוח מעלה אדומים למדינת ישראל, אוקטובר 2016. מתוך פרסומי הקמפיין, מערכת וואלה! NEWS
"ממשיכים בדרכם". אריאל שרון על שלט הקמפיין/מערכת וואלה! NEWS, מתוך פרסומי הקמפיין

חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) הגיבה לשימוש בדמותו של הנשיא לשעבר בפרסום ואמרה כי "סיפוח דמותו ופועלו של פרס, זמן קצר לאחר מותו, למען קידום ארץ ישראל השלמה, הוא חרפה. ניצול ציני של הקונצנזוס הישראלי למען החרבת החזון הציוני". היא הוסיפה כי "כל החלטה חד-צדדית של ממשלת ישראל בנוגע לשטחים הכבושים תקדם אותנו למדינה דו-לאומית ותרחיק אותנו מהסכם. מטרת הקמפיין אינה למען תושבי מדינת ישראל, אלא כדי לתקוע אצבע בעין לציבור ולהנהגה הפלסטינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully