וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה להציל קנגורו שנחנק, ונבלם על ידי הצוות: "ידי היו כבולות"

29.10.2016 / 23:55

פרמדיק שביקר בגן החיות "חי פארק" שבקריית מוצקין זיהה כי הקנגורו סובל מחנק, לאחר שלדבריו הואכל על ידי מבקר אחר, וניסה לסייע. הוא קפץ מעל הגדר ואז נעצר על ידי הצוות. גן החיות: "הוא סיכן את עצמו ואת בעלי החיים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגן החיות אומרים כי מדובר בסיבוך בריאותי ולא בחנק. קנגורו ב"חי פארק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרמדיק בארגון איחוד הצלה שביקר עם ילדיו ב"חי פארק" שבקריית מוצקין הבחין בקנגורו נחנק וניסה לבצע בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. הפרמדיק, מועאוויה כבהא, כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי ראה את אחד המבקרים מאכיל את הקנגורו בגוף זר וביקש לנסות לסייע. "לצערי נחסמתי דקות ארוכות בידי שני עובדי הפארק, למרות שהתחננתי שאני יכול להציל אותו", כתב כבהא והוסיף כי נאלץ לקפוץ מעל הגדר ורץ לעבר החיה על מנת לבצע בה פעולות החייאה.

עוד כתב הפרמדיק: "התחננתי בפני העובדים שיביאו לי ציוד החייאה שמיועד לחיות נדירות אלה, אך נאמר לי שישנו ציוד אבל אסור להם להביא אותו אם הווטרינר לא נמצא בפארק". הוא הוסיף כי ביקש לשוחח בטלפון עם וטרינר תוך ניסיונות ההחייאה, אך זה לא אישר להעביר את הציוד הדרוש לטיפול בקנגורו. "אין יותר כאוב ממני", הוסיף כבהא. "נאלצתי לוותר כי ידיי היו כבולות והאטימות האנושית גברה על הערכים שחונכתי עליהם".

מהנהלת ה"חי פארק" נמסר כי סיבת מותו של הקנגורו תתברר בנתיחת גופתו שתיערך מחר בבוקר. "וטרינר החי פארק משוכנע כי המוות נגרם כתוצאה מסיבוך בריאותי ובשום פנים לא עקב אכילת מוצר או מזון שהושלך על ידי המבקרים", נכתב בתגובה. "אנו מביעים צער על מותו של הקנגורו ומבינים את רצונו הטוב של הפרמדיק. חבל שהוא פעל בניגוד חמור לנהלים האוסרים כניסת אזרחים למתחמי בעלי החיים בכל סיטואציה שהיא. ניסיון שכזה מסכן אותו, את כלל המבקרים ואת בעלי החיים הנמצאים באזור".

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: שני נערים פרצו לפינת חי ביבנה, התעללו בחיות - והרגו אותן
"לא יתנו - לא יקבלו": מורים בתכנית לתגבור מתמטיקה פתחו בשביתה
"הרפתקה מסורבלת": בבית שאן התרגשו מרכבת העמק - אך מתקשים להגיע אליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully