וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דואג לחרדים": ברקת מנע תמיכה ברפורמים וקונסרבטיבים

28.10.2016 / 3:25

ראש העיר ניר ברקת הסיר מסדר היום של מועצת העירייה את הסעיף שעסק בקריטריונים למתן תמיכות לרפורמים וקונסרבטיבים. סיעת יהדות התורה ראתה בכך הישג, בעוד באופוזיציה התרעמו: "ברקת דואג לחרדים ושוכח את הציבור הפלורליסטי"

ראש העיר ירושלים ניר ברקת במכללת הדסה. נועם מושקוביץ
"הוריד את הסעיף על דעת עצמו". ברקת/נועם מושקוביץ

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הסיר אמש (חמישי) מסדר היום של מועצת העירייה סעיף שעסק בקריטריונים למתן תקציבים לרפורמים וקונסרבטיבים בעיר. מדובר בהישג לסיעת יהדות התורה בעירייה, שפעלה כדי להסיר את הסעיף, שלדבריהם אושר בעבר נוכח היעדרות נציגם, חיים אפשטיין.

מנגד, הצעד עורר ביקורת בקרב האופוזיציה. "מקומם בעיניי שעל דעת עצמו, ראש העיר הוריד את הסעיף, מעשה שהוא עבירה על פקודות העירייה", אמרה יו"ר האופוזיציה בעיר, ד"ר לורה ורטון ממרצ. "כרגיל, מר ברקת דאג לחברים החרדים שלו בקואליציה ושכח את הציבור הירושלמי הפלורליסטי. הוא שכח את מי ומה הוא אמור לייצג, ובמקום זאת סוגר דילים באופן לא דמוקרטי. ברקת עוסק כיום רק בניסיונות לקדם את עצמו בזירה הארצית בליכוד".

ורטון העבירה ביקרת גם על יתר חברי המועצה, שלדבריה "מציגים את עצמם כנציגי הציבור הפלורליסטי, אך ברגע האמת שתקו והתחבאו". עוד היא הוסיפה: "הורדת הסעיף נעשתה בניגוד לדעת יו"ר ועדת התמיכות וחרף מחאתנו. אני מצרה על הפגיעה בפלורליזם בעיר ובמנהל התקין. נלחם כדי להחזיר את הסעיף".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
לראשונה זה שנתיים: אבו מאזן ומשעל נפגשו ודנו בפיוס הפלסטיני
מאות נוסעים נתקעו בנתב"ג: "הטייסים החליטו לא להגיע"
לראשונה זה שנים: שר ישראלי בחגיגות היום הלאומי של טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully