וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות נוסעים נתקעו בנתב"ג: "הטייסים החליטו לא להגיע"

28.10.2016 / 0:40

הטיסות שיצאו אמש ליעדי אל על באירופה התעכבו בכמה שעות. לטענת נתב"ג, השדה נסגר לנחיתות לזמן קצר בשל מזג האוויר אך נפתח מחדש. אל על: "אנו עדים להתגברות אי היענות הטייסים לטוס". ועד הטייסים: "שקר וחוצפה גדולה"

עריכה: שניר דבוש

שיבושים בלוח הטיסות של אל על נרשמו אמש (חמישי), וכתוצאה מכך מאות נוסעים נתקעו בנמל התעופה בן גוריון למשך כמה שעות, וטיסות של חברות תעופה נוספות התעכבו גם כן. השיבושים נבעו מכך שטייסים לא התייצבו לחלק מהטיסות, ובנוסף לכך דווח על תקלות טכניות בכמה ממטוסי אל על.

מנתב"ג נמסר רק כי "בשל מזג האוויר נסגר לפרק זמן קצר נתב"ג לנחיתות", וכי נתב"ג "פועל כבשגרה". מחברת אל על נמסר כי "לצערנו, אנו עדים להתגברות אי היענות הטייסים לבצע את הטיסות. בנוסף אירעו מספר תקלות אקראיות אשר הובילו לשרשרת איחורים".

עוד בוואלה! NEWS:
בגלל איום על שביתה מקומית: שיבושים בטיסות מישראל ליוון
השביתה בנתב"ג נמנעה: עובדי רשות שדות התעופה והאוצר הגיעו להסכמה
אחרי שעתיים באוויר: מטוס עם 182 נוסעים נחת נחיתת חירום בנתב"ג

עגלות מטען ליד מטוס אל-על בנמל התעופה של ונציה. פברואר 2016. רויטרס
"הסיבות לעיכובים הן כשלים טכניים ותכנון טיסות לקוי של החברה". מטוס אל על/רויטרס

עיכובים נרשמו במרבית טיסות אל על הקרובות ליעדים באירופה ובארצות הברית. עיכובים של בין שעתיים לשלוש נרשמו בטיסות אל על האחרונות, כמו טיסה LY363 שהייתה אמורה להמריא לווינה ב-15:55, אולם המריאה, על פי נתוני רשות שדות התעופה, רק בשעה 18:50. עיכובים נרשמו גם בטיסות של חברות התעופה הזרות, אולם מרביתם קצרים יותר, בין שעה לשעה וחצי.

מוועד טייסי אל על נמסר בתגובה: "שקר, כזב וחוצפה גדולה. טייסי אל על הגיעו לכל הטיסות. הסיבות לעיכובים הן כשלים טכניים ותכנון טיסות לקוי של החברה". על פי ההודעה, "לא נסכים להיות עלה התאנה של הנהלה שחוזרת ומשמיצה את טייסיה בכשלים שפוגעים בציבור הנוסעים".

"עם זאת, הנוסעים מוזמנים לפנות למנהל הכללי המתפאר בתוצאות התפעוליות של חברתנו ולשאול על איזה טיסה בדיוק לא עלה טייס", עוד נמסר. "לצערנו, נאסר עלינו לפנות לציבור ולהסביר כל טענה".

(עדכון ראשון: 19:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully