וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה דורשת 15 שנות מאסר ל"מחבלת המספריים"

27.10.2016 / 16:30

המחבלת בת ה-16 הואשמה בניסיון רצח ובהחזקת סכין בגין הפיגוע שביצעה עם בת דודתה בשוק מחנה יהודה בירושלים בנובמבר 2015. בפיגוע נפצעו שני בני אדם באורח קל

צילום: אמרי סדן, עריכה: ורד לידני

פרקליטות מחוז ירושלים ביקשה היום (חמישי) להטיל עונש של 15 שנות מאסר על "מחבלת המספריים" שביצעה את הפיגוע בשוק מחנה יהודה בעיר בנובמבר 2015. המחבלת בת ה-16, תושבת קלנדיה ומחזיקה בתעודת זהות כחולה, הואשמה בעבירה של ניסיון רצח ובעבירה של החזקת סכין. בפיגוע נפצעו שני בני אדם באורח קל. בת דודתה, הדיל עוואד, שהייתה שותפה לפיגוע נהרגה במהלכו.

הפיגוע התרחש מול לשכת הבריאות המחוזית בירושלים, על פסי הרכבת הקלה ברחוב יפו. השתיים הגיעו לשוק חמושות במספריים ודקרו גבר בן 70, תושב בית לחם. הן נורו על ידי שוטר שזיהה את המתרחש. אחת מהן נהרגה וקרובת משפחתה נפצעה קשה. מאבטח בן 27, שרץ כדי לסייע בנטרול המפגעות, נפצע אף הוא, ככל הנראה מהירי.

לקריאה נוספת:
צפו ברגעי הטירוף בירושלים: המחבלות מנופפות בסכין - ומנוטרלות
גופת המחבלת בת ה-16 מהפיגוע בשוק מחנה יהודה הועברה לפלסטינים

פיגוע דקירה ברחוב יפו, ירושלים. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
זירת הפיגוע, נובמבר 2015/נועם מושקוביץ

מצלמת אבטחה שמוצבת ברחוב יפו תיעדה את הפיגוע. בסרטון נראות שתי נערות פלסטיניות בכניסה לשוק מחנה יהודה. אחת מהן מנופפת במספריים ומנסה לדקור אזרח תמים, בעוד שהשנייה סופגת מכת כיסא ומופלת ארצה.

כחודש לאחר הפיגוע פתחה המחלקה לחקירות שוטרים בחקירה נגד השוטר שירה בעוואד. בסרטון שנחשף בוואלה! NEWS נראה כי השוטר מוסיף לירות בה גם לאחר ששכבה על המדרכה ללא יכולת לזוז. בת דודתה נפצעה באורח קשה בפיגוע ופונתה לבית החולים. השוטר נחקר על ידי צוות ירושלים במחלקה לחקירות שוטרים בחשד לגרימת מוות וניסיון לגרימת מוות, בעת שירה עשרה כדורים לעבר שתי המחבלות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פיגוע דקירה בשוק מחנה יהודה בירושלים: שתי מחבלות דקרו פלסטיני - ונורו. ספק 500
תיעוד הפיגוע ממצלמת האבטחה/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully