וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם חזק, סופות רעמים וחשש לשיטפונות: התחזית המלאה

הטמפרטורות היום יעלו בשעות הבוקר, אולם בהמשך יורגש מזג אוויר חורפי עם חשש משיטפונות בנחלים במזרח ובדרום. המשטרה פרסמה הוראות מיוחדות לנהגים. צפו בתחזית מאולפן וואלה! NEWS

עריכת וידאו: ניר חן

מערכת סתווית ראשונה צפויה לפקוד החל מהיום (חמישי) את האזור, כשמזג האוויר יהפוך סגרירי ומשעות אחר הצהריים אף צפוי גשם של ממש. מחד, צפויה מחר עלייה נוספת בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקית עד מעונן, מאידך, בשעות הצהריים צפוי לרדת גשם בהדרגה בדרום הארץ שיתפשט ליתר האזורים. במזרח ובדרום ישנו חשש משיטפונות.

"יום חמישי יהיה יום מתעתע", אמר חזאי חדשות 10 טל שמאי באולפן וואלה! NEWS, "מצד אחד יהיה מעונן ומצד שני הטמפרטורות יהיו מאוד גבוהות. יותר מ-30 מעלות בתל אביב אבל עם עננים". לדבריו, "משעות אחר הצהריים יירד גשם מקומי בדרום ובמזרח. מדובר בגשם חזק עם ברקים ורעמים שילווה בחשש משיטפונות".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הירי בנקודת התורפה של צה"ל בגבול לבנון מעצים את החשש מחטיפת חיילים
הרופא החשוד בסחר באיברים: כירורג שהורשע בעבר בגין עבירות זהות
האפגנית המפורסמת בעולם נעצרה בפקיסטן בחשד להונאה

גשם בבאר שבע, 12 באפריל 2016. ראובן קסטרו
יש להתאים את מהירות הנסיעה לתוואי הדרך. גשם בבאר שבע/ראובן קסטרו

ואולם, שמאי מבהיר כי אין מדובר ביורה, שכולם מצפים לו, אלא בגשם מקומי בלבד. "לא בכל מקום יירד גשם, יהיו מקומות שבהם יהיה גשם חזק ומקומות שבהם לא יירד גשם כלל. גשם זה אופייני לתקופות מעבר והוא לא היורה. היורה הוא גשם נרחב עם כמות גדולה ותחושה חורפית, או לפחות סתווית".

בשל מזג האוויר הצפוי, הודיעה משטרת ישראל על היערכות למתן שירות וסיוע לנוסעים כוח הצפי לשיטפונות, בדגש על אזור הדרום. המשטרה המליצה לנהוג בזהירות מירבית בשל החשש מהחלקה. כמו כן, יש להימנע מלנסוע בדרכים שבהן ישנן שיטפונות ולהתאים את מהירות הנסיעה לתוואי הדרך והראות.

עוד נמסר מהמשטרה כי על הנהגים להקפיד על הדלקת אורות, בייחוד כאשר הראות לקויה, וכי אין לבצע עצירות פתע ולשמור מרחק מהרכב שמלפנים. כמו כן, חל איסור לעצור בשול הדרך, אלא רק בתחנות רענון מוסדרות. מוקד התנועה של משטרת ישראל יעדכן את הציבור בדבר מצב התנועה וממליץ לנהגים להתעדכן בצירים חסומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גשם בפתח תקווה, 28 במרץ 2016. ראובן קסטרו
המערכת הסתווית תהפוך חורפית ביום ראשון. גשם בפתח תקווה/ראובן קסטרו

ביום שישי תחול ירידה בטמפרטורות ועד שעות הצהריים ימשיך הגשם המקומי. ביום שבת תחול ירידה נוספת בטמפרטורות, והן יעשו רגילות לעונה. לדבריו של שמאי, ביום ראשון צפויה להגיע מערכת קצת יותר חורפית עם ירידה נוספת בטמפרטורות וגשמים מקומיים.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: בירושלים מ-29 מעלות ביום עד 19 מעלות בלילה, בתל אביב מ-29 עד 19, באשדוד מ-28 עד 21, בחיפה מ-28 עד 20, בצפת מ-28 עד 16, באזור רמת הגולן מ-31 עד 17, בטבריה מ-34 עד 21, בבקעת בית שאן מ-35 עד 19, בעין גדי מ-33 עד 27, בבאר שבע מ-33 עד 16, במצפה רמון מ-28 עד 18 ובאילת מ-31 מעלות ביום עד 23 מעלות בלילה.

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully