וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתו גברים להתפשט בפייסבוק: נחשפה רשת סחיטה מינית

תלונות שהוגשו למשטרה בתחנות ירושלים ובית שמש חשפו הונאה שיטתית, שבמסגרתה פנו נשים לגברים, ביקשו מהם להתפשט ולאחר מכן איימו עליהם שיפרסמו את תמונותיהם אם לא ישלמו. המשטרה והאינטרפול בודקות אם מדובר בכנופיה שפעלה מחוץ לישראל

עריכה: ניר חן

(בווידאו: בן 19 נעצר בגין בהטרדה וסחיטה מינית של מאות ילדים, בשנה שעברה)

פרסום ראשון: יותר משש תלונות התקבלו בתחנות המשטרה בבית שמש ובירושלים בשבועות האחרונים, העלו חשד כי כנופיה שפועלת מחוץ לגבולות ישראל סוחטת ישראלים שהצטלמו בעירום בשיחת וידאו מינית - כך נודע היום (רביעי) לוואלה! NEWS. משטרת ישראל פועלת בשיתוף פעולה עם האינטרפול לחקירת החשדות.

השיטה הייתה זהה בכל המקרים: גבר מקבל בפייסבוק בקשת חברות מאישה, הוא מאשר אותה והם מתחילים לדבר. בשלב מסוים האישה מבקשת ממנו להיכנס לשיחת וידאו דרך התוכנות מסנג'ר או סקייפ. היא מתפשטת, נוגעת בעצמה ומבקשת גם מהגבר להתפשט ולענג את עצמו.

כעבור זמן קצר הגבר מקבל הודעה שאם לא ישלם, תמונותיו יפורסמו ברשת. לוואלה! NEWS נודע כי לאחד הנסחטים שהחליט לא להיכנע ולא לשלם פתחו חברי הכנופיה פרופיל פיקטיבי, הזמינו את כל חבריו ושם פרסמו את התמונות. כמה אזרחים שנפגעו מהכנופיה הגישו תלונות במשטרה והן טופלו ביחידת הסייבר של משטרת ירושלים. היחידה העבירה את הטיפול בתלונות ליחידת הסייבר הארצית של המשטרה, שחוקרת את הפרשה, כאמור, בשיתוף האינטרפול.

עוד בוואלה! NEWS:
אף שירו כשיצאו מסכנה: נסגר התיק נגד המאבטחים שהרגו האחים בקלנדיה
מגלחים זקנים ומחליפים בגדים: לוחמי דאעש מתכוננים למתקפה במוסול
חייל נפצע מאש מרכב חולף מכיוון לבנון; צה"ל הגיב בירי

אילוסטרציה. ShutterStock
התלונות טופלו ביחידת הסייבר של ירושלים/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully