וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל החגים: חשודים רבים בסחר בסמים שוחררו לביתם

26.10.2016 / 16:30

בית המשפט שחרר מספר רב של חשודים בעבירות סחר בסמים בימים האחרונים, מכיוון שלא סופקו לו חוות דעת מהמעבדות לזיהוי פלילי שעבדו במתכונת מצומצמת במהלך החגים. שופטת: "מצב בלתי סביר אשר דורש תיקון"

אילוסטרציה. GettyImages
השופטים משחררים את החשודים למרות ראיות חזקות. סמים במעבדה לזיהוי פלילי/GettyImages

עבודתן המצומצמת של המעבדות לזיהוי פלילי של המשטרה הובילה לשחרור חשודים רבים בעבירות סחר בסמים על ידי בית המשפט. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, רונית פוזננסקי-כץ, מתחה היום (רביעי) ביקורת קשה על התנהלות המשטרה בעקבות כך.

המעבדות, שאחראיות על הנפקת חוות דעת על חומרים החשודים כסמים, עבדו במתכונת חג לאורך השבועות האחרונים ועל כן לא עמדו בעומס חוות הדעת הנצרכות. כתוצאה מכך נאלץ בית המשפט לשחרר את החשודים לביתם, לאחר שלא ניתן היה להוכיח כי החומרים שנתפסו ברשות החשודים הם סמים בלתי חוקיים.

פוזננסקי-כץ נאלצה היום לשחרר שלושה חשודים נוספים בעבירות בסמים ואמרה כי על אף שברשות בתי המשפט ראיות רבות, המחסור בחוות דעת על אודות הסמים שנתפסו לא מאפשר לגבש אישום נגדם. "החשודים נעצרו לאחר שמכרו שבעה כדורים של סם מסוג 'חגיגת'. בנוסף, נתפסו אצלכם 108 כדורים החשודים כ'חגיגת' ו-26 שקיות עם חומר החשוד כ'נייס גאי'", כתבה השופטת בהחלטתה. "תיק זה מצטרף לשורה ארוכה של תיקים שהובאו בפני בית המשפט, ונוכח העדר חוות הדעת הוא נאלץ להורות על שחרור החשודים".

"התוצאה של מצב הדברים הינה שחשודים רבים שוהים במעצר ימים רבים, וממתינים לכך שמעבדת זיהוי פלילי תשלים את עבודתה ותתקבל חוות דעת", אמרה. עוד הוסיפה השופטת כי "זהו מצב בלתי סביר אשר דורש תיקון. בסופו של יום המאמצים והמשאבים המושקעים על ידי המשטרה במיגור תופעת הסמים נפגע עד מאוד".

עוד בוואלה! NEWS:
דקרו את תמונת התינוק ודרכו רובים: אישום נגד משתתפי "חתונת השנאה"
שכנעו עניים למכור כליה: נחשפה רשת סחר באיברים
רצח ביפו: אישה בת 37 נדקרה למוות; אחיה נעצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully