וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר אחיה של הנרצחת ביפו: "לא רצחתי את אחותי"

סעיד אבו סרארי, החשוד ברצח אחותו הודא אתמול ביפו בדקירות סכין, הכחיש בתוקף את המיוחס לו בבית המשפט ואמר: "זה לא אני". המשטרה: "רצח הוא רצח. לא 'כבוד המשפחה'". מעצרו הוארך בתשעה ימים והוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית

עריכה: ניר חן

אחיה של הודא אבו סרארי בת ה-37, שחשוד כי רצח אותה אתמול ביפו, הכחיש היום (חמישי) בתוקף את המעשים המיוחסים לו במהלך דיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. "לא רצחתי את אחותי, זה לא אני", אמר סעיד אבו סרארי. חוקר צוות החקירה המיוחד יפתח, שמונו לחקור את האירוע, ביקשו להאריך את מעצרו בעשרה ימים ולשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית במהלכו.

בית המשפט האריך את מעצרו בתשעה ימים ונענה לבקשת המשטרה לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית. בפסיקתה של השופטת רונית פוזננסקי כץ, כתבה כי "תיק החקירה וצילומי הזירה והקורבן, מלמדים על מידת האכזריות שננקטה בעת האירוע כלפיה".

הודא אבו סרארי, שנרצחה ביפו, אוקטובר 2016. טוויטר, צילום מסך
הודא אבו סרירה/צילום מסך, טוויטר

חוקר המשטרה אישר בדיון כי החשוד נעצר בתוך מסגד סמוך לבית הוריו, שם הוא מתגורר עם הודא. סעיד טען שבשעת הרצח היה במסגד ובמשטרה בודקים את האליבי. סנגורו של החשוד עו"ד רוני הרניק, טען במהלך הדיון כי על בגדיו של סעיד לא נמצאו כתמי דם, אך החוקר השיב לו: "את זה אתה אומר".

מפקד משטרת יפו, סגן ניצב יאיר ויצנברג, אמר היום בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי לא ניתן לייחס את הרצח ל"כבוד המשפחה". "רצח הוא רצח הוא רצח, לא מייחסים את זה לכבוד המשפחה", הבהיר. "החשוד לא משתף פעולה בחקירה ואין לנו תלונות מצד הקורבן על אלימות מצדו. הוא טופל פסיכיאטרית בעבר, אושפז והוא מטופל בכדורים. הכיוון הזה נבדק".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
זירת רצח אישה, יפו. אוקטובר 2016. יותם רונן
זירת הרצח, אתמול/יותם רונן

עוד הוא הוסיף: "לפני שנה וחצי היא התלוננה נגד הגרוש שלה, שהיה בניהם אירוע מאז שהיא התגרשה. האירוע היה לפני שלוש שנים והגירושים מלפני שנה וחצי. בתא המשפחתי שהיא חיה בו בזמן האחרון, לא היו תלונות".

הודא, אם לארבעה, נמצאה אתמול עם פצעי דקירה על גופה ומותה נקבע לאחר שכשלו ניסיונות ההחייאה. "נכנסנו לדירה וראינו אישה בשנות ה-30 לחייה שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם סימני אלימות על גופה", סיפר חובש בכיר במד"א, אריה פרקש. "הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, שבסופן נאלץ הפרמדיק שלנו לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully