וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נפצע מאש מרכב חולף מכיוון לבנון; צה"ל הגיב בירי

מדובר צה"ל נמסר כי החייל, שנפצע בידו ומצבו ככל הנראה קל, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. הפצוע היה חלק מכוח שעבד בסמוך לגדר הגבול באזור רכס רמים. צה"ל השיב אש לעבר המכונית. גורם צבאי: "לא הייתה התרעה מוקדמת"

צילום: המרכז הרפואי זיו בצפת, עריכת וידאו: ניר חן.

לוחם בחטיבת גולני נפצע היום (רביעי) מירי מרכב חולף מכיוון לבנון, בעת שעבד בסמוך לגדר הגבול באזור רכס רמים עם כוח צה"ל. אחד הקליעים פגע בידו של הלוחם ומצבו ככל הנראה קל. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים זיו בצפת.

בתגובה, פתח צה"ל באש לעבר המכונית הלבנונית ופתח בחקירה בניסיון להבין מי אחראי לירי. כמו כן, הועלתה רמת הדריכות בגזרה ועובו כוחות. תושבים באזור התבקשו שלא להתקרב לגדר. לדברי גורם צבאי, "לא היתה כל התרעה מוקדמת על אירוע שכזה". צבא לבנון הכחיש כל קשר לירי.

ראש מועצת מטולה, דוד אזולאי, התייחס לתקרית. "בסך הכול אנחנו בשגרה כמעט מלאה. מטולה מוקפת בגבול הבינלאומי עם לבנון משלושה צדדים. מעבר להנחייה שניתנה לא להסתובב בסמוך לגבול, רק תושבי הבתים הצמודים לגבול בצדה הצפוני, המערבי והמזרחי של המושבה מוגבלים מעט בתנועה", אמר. "תושבים אלו יכולים לצאת רק לצד הפנימי של חצרות הבתים שלהם ולא לצד החיצוני שפונה לגבול. לצערי אנחנו די מורגלים באירועים כאלה. לא מזמן היה כאן ירי מנשק קל לעבר מוצב הסמוך ליישוב. מטולה ממשיכה בשיגרה שלה ואני מאמין שבעוד כמה שעות היא תחזור לשגרה מלאה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
הברחות, הסתננות וטרור: ההיסטוריה הנפיצה של גזרת הר חריף בגבול מצרים
מתקפת מנע מדינית: ליברמן הניח את היסודות למו"מ עקיף עם חמאס
רקטה שוגרה לעבר ישראל, לא זוהתה נפילה; צה"ל תקף ברצועה

אזור ירי מכיוון לבנון. סמוך למטולה, 26 באוקטובר 2016. ג'יליס
צה"ל פתח בירי לעבר הרכב הלבנוני/ג'יליס

בחודש יולי החלו כוחות הנדסיים של צה"ל בפיקוד הצפון בעבודות בגזרת הר דב הסמוכה למקום האירוע היום, במטרה למנוע חדירות לשטח ישראל. גורמי צבא מסרו אז לוואלה! NEWS כי במסגרת הפעילות הנרחבת לאורך גבול לבנון נחפרות תעלות והוצבה גדר כדי להקשות על חדירה מהאזור.

בינואר התפוצץ מטען בסמוך לכוח צה"ל בגבול לבנון. בתגובה, ירה חיל התותחנים פגזים לעבר אזורים חשודים סמוך לחוות שבעא. כבישים רבים באזור הגבול נחסמו בהוראת הרשויות בישראל. חיזבאללה קיבל אחריות על הנחת המטען ומסר בהודעה לתקשורת כי עשה זאת בעקבות חיסולו של סמיר קונטאר, שחוסל חודש קודם לכן.

(עדכון ראשון: 12:25)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אזור ירי מכיוון לבנון. סמוך למטולה, 26 באוקטובר 2016. ג'יליס
זירת האירוע בסמוך לגדר הגבול/ג'יליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully