וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאל בן ה-15 נהרג כשרכב על אופניים חשמליים: "הלב נקרע"

26.10.2016 / 12:51

בבית הספר שבו למד איאל סולומון בפתח תקווה מתקשים לעכל את הבשורה הקשה על מותו בתאונה אמש בכביש 40. המנהלת: "נמצאים עם המשפחה ברגעיה הקשים". חברו, שנפצע אנושות בתאונה, עדיין מאושפז בבית החולים ומצבו בינוני ויציב

איאל סולומון, נהרג בתאונת אופניים חשמליים. אוקטובר 2016. פייסבוק, צילום מסך
"לא מעכלים שהוא איננו". איאל סולומון/צילום מסך, פייסבוק

בבית הספר הטכנולוגי נעמת בפתח תקווה מתקשים לעכל את מותו הטראגי של איאל סולומון, תלמיד כיתה י' בן 15, שנהרג אמש (שלישי) בתאונת הדרכים בכביש 40. איאל רכב יחד עם חברו על אופניים חשמליים ונדרס למוות. החבר נפצע אנושות והוא מאושפז כעת בבית החולים בילינסון.

"איאל היה נער חייכן, רגיש, חביב וחברמן שהצטרף לבית הספר רק לפני שלושה שבועות" סיפרה איריס רד-ויינשטיין, מנהלת התיכון. "הצטערנו מאוד לשמוע את הבשורה המרה. איאל כל-כך נהנה מהאווירה בבית הספר והשתלב בו במהירות, ובעקבותיו הצטרף לבית הספר גם חברו, שנפצע בתאונה".

"אנחנו לא מעכלים עדיין שהוא איננו", הוסיפה המנהלת. האירוע קשה אף יותר, כי גם אחיו של איאל לומד בבית הספר, מה שהופך את האירוע הקשה לאירוע שכל בית הספר מעורב בו. זהו מקרה המוות הטראגי השני שבו נהרג תלמיד של בית הספר. צוות של 9 מורים ועובדי בית הספר מלווה את בני המשפחה מאז היוודע הבשורה הקשה. אנחנו נמצאים איתם בשעות הקשות ונמשיך ללוות אותם", אמרה.

עוד בוואלה! NEWS:
"שכר? אין לי מושג מהו": מורים הפגינו מול ביתו של בנט
יותר רופאים, פחות היסטוריונים: מספר הסטודנטים לתואר ראשון בירידה
קיבוץ בצפון יפצה שני תושבי נהריה שהורחקו מהבריכה בשל מוצאם המזרחי

ראש עיריית פתח תקווה, יצחק ברוורמן וסנ"צ ברק מרדכי מפקד תחנת פתח תקווה, בזירת התאונה בה נהרג איאל סולומון, אוקטובר 2016. דוברות עיריית פתח תקווה, מערכת וואלה! NEWS
"המראות היו קשים". ראש העיר יצחק ברוורמן עם מפקד משטרת פתח תקווה, אמש בזירת התאונה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות עיריית פתח תקווה

מעיריית פתח תקווה נמסר: "אנו שולחים תנחומים למשפחתו של איאל והחלמה לחברו שמאושפז בבית החולים". גורם בעירייה סיפר כי הגיע אמש לזירת התאונה, וכי "המראות היו קשים". נציגי אגף הרווחה ביקרו בבית המשפחה מיד לאחר התאונה. עוד מסרו בעירייה כי יסייעו לבני המשפחה להעמיד סוכת אבלים וכי יעזרו להם בכל מה שניתן במהלך ימי האבל ואחריהם.

אחת מחברותיו של איאל לספסל הלימודים, טניה נס, כתבה הלילה בדף הפייסבוק שלה: "נקרע לי הלב לראות את זה מולי. ילד בן 15. איאל סולומון ז"ל. תזהרו בכבישים ילדים, בעיקר עם האופניים!".

מבית החולים שניידר נמסר, כי מצבו של הנער בן ה-16 שנפצע בתאונה אתמול הוא בינוני ויציב. הוא סובל משברים רבים וצפוי לעבור ניתוח, לאחריו יאושפז ביחידה לטיפול נמרץ במרכז שניידר לרפואת ילדים. טרם נמסר מועד הלוויתו של סולומון.

שמואל אבוא, מנכ"ל עמותת "אור ירוק", מסר כי: "מספר הנפגעים וההרוגים בתאונות אופניים חשמליים רק הולך וגדל משנה לשנה, נתון שחייב להדליק נורה אדומה במשרד התחבורה, שהוא המשרד שאחרי על הבטיחות של הילדים שלנו". עוד הוסיף אבואב: "אי אפשר רק להאשים את הרוכבים בזמן שיש רק מספר מצומצם של שבילי רכיבה ייעודיים ובטוחים לרוכבי האופניים. הגיע הזמן להפסיק להתעלם מהמעורבות הגבוהה של רוכבי אופניים חשמליים בתאונות ולפעול על מנת לצמצם את מספר הנפגעים הרב. חייבים לפעול כבר מחר ולא לחכות להרוג הבא", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully