וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח ואחות נהרגו באסון בפארק השעשועים באוסטרליה: "משפחתי נמחקה"

בן הזוג של האח נהרג גם הוא בתאונה הקטלנית במתקן הראפטינג שבפארק "דרימוורלד" בקווינסלנד. ההרוגה הרביעית, בת 42 מסידני, נפרדה ממשפחתה ועלתה לסירתם עם אחד מילדיה. מבקרים רבים הגיעו למקום והניחו זרים לזכרם

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

האחים קייט גודצ'יילד ולוק דורסט, ובן זוגו של דורסט, רוזבה ארארי, הם שלושה מארבעת ההרוגים בתאונת הראפטינג הטראגית שאירעה אתמול (שלישי) בפארק השעשועים "דרימוורלד" שבאוסטרליה. האחים, בני 32 ו-35, נהרגו במתקן ה- Thunder River Rapids בפארק שבמדינת קווינסלנד. "יש לי שלושה ילדים ואיבדתי שניים מהם – כל המשפחה שלי נמחקה", אמרה קים דורסט, אמם של האחים.

סינדי לואו, בת 42, ילידת ניו זילנד שהתגוררה בסידני, היא ההרוגה הרביעית. לואו היא אם לשניים שביקרה בפארק עם ילדיה ובעלה, החליטה להיפרד מרוב בני משפחתה בכניסה למתקן ובחרה לעלות לסירה עם אחד מילדיה וארבעה מבקרים שאותם לא הכירה.

עוד בוואלה! NEWS:
מבצע נרחב בגרמניה: פשיטות בחמש מדינות בחיפוש אחרי אנשי דאעש
ברזילאי נמצא 20 שנים לאחר שנעלם: "הוחזק בשבי על ידי משפחתו"
המלחים ששוחררו משבי פיראטים אחרי חמש שנים: "אכלנו חולדות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעת ההרוגים בתאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסירה ועליה ארבעה מבוגרים ושני ילדים, בני עשר ו-12, התהפכה לאחר שהתנגשה בסירה אחרת, אמר גורם במשטרת קווינסלנד. הילדים, שעל פי התקשורת המקומית הם קרובי משפחתם של ההרוגים, נפלו למים והצליחו לשחות ולהציל את עצמם, מה שתואר במשטרה כ"כמעט נס". שניים מההרוגים הושלכו מהסירה מעוצמת ההתנגשות, ושניים אחרים נלכדו בתוך מנגנון המתקן.

הפארק, אחד מהגדולים ביבשת, נסגר ללא הגבלת זמן, וחקירת האירוע נפתחה. מבקרים הניחו פרחים ומכתבים בשערי הפארק, לזכרם של ההרוגים. "הדאגה המיידית שלנו היא לתמוך במשפחות ההרוגים ולספק למבקרים ולצוות שלנו עזרה ותמיכה", אמרו בהנהלת הפארק, והוסיפו "אנחנו עובדים באופן צמוד עם הרשויות כדי להבין בדיוק מה התרחש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פארק השעשועים "דרימוורלד" באוסטרליה בו נהרגו ארבעה בני אדם, אוקטובר 2016. רויטרס
מתקן הראפטינג בו התרחשה התאונה/רויטרס
פארק השעשועים "דרימוורלד" באוסטרליה בו נהרגו ארבעה בני אדם, אוקטובר 2016. GettyImages
"הטרגדיה נגעה בכולנו". זר פרחים שהונח בכניסה לפארק/GettyImages

מתקן הראפטינג Thunder River Rapids נפתח בשנת 1986. לדברי הנהלת הפארק, המתקן מציע למבקרים חוויית שיט במורד מפל מים בסירות עגולות. באיגוד העובדים האוסטרלי אמרו כי דיווחו על "דאגות כבדות" לגבי בטיחות המתקנים בפארק לפני יותר משנה. צוותי זיהוי פלילי של המשטרה בוחנים את קלטות האבטחה מהאירוע וחוקרים את זירת התאונה, כדי להחליט אם להגיש כתבי אישום. ראש ממשלת אוסטרליה, מלקולם טרנבול, הגיב לאירוע הקשה ואמר כי הוא "עצוב מאוד לשמוע על התאונה הטראגית".

פארק השעשועים "דרימוורלד" באוסטרליה בו נהרגו ארבעה בני אדם, אוקטובר 2016. GettyImages
המשטרה תבחן את קלטות האבטחה. שוטרים בזירת התאונה, אתמול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully