וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לגשם הראשון: מחר - עלייה בטמפרטורות; ביום חמישי - טפטוף

25.10.2016 / 21:14

הטמפרטורות יוסיפו לעלות גם ביום חמישי, אולם משעות אחר הצהריים צפוי גשם מקומי שיתחיל במזרח ובדרום ויתפשט בהדרגה. זה אמנם לא יהיה היורה, אבל ייתכן שהוא יגיע בשבוע הבא יחד עם מערכת חורפית ראשונה

עריכת וידאו: ניר חן

חג הסוכות שהגיע לסיומו השבוע הביא איתו תחושה ראשונה של סתיו. הימים האחרונים כבר היו נוחים יותר מימי הקיץ שנעלמים לאיטם, וביום חמישי צפוי כבר גשם מקומי של ממש. ואולם, עדיין לא מדובר יהיה ביורה, הלוא הוא הגשם הראשון, שייתכן ויגיע בשבוע הבא.

מזג האוויר מחר יהיה נאה ותחול עליה קלה בטמפרטורות. ביום חמישי תחול עליה נוספת בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקית עד מעונן. ואולם, בשעות הצהריים צפוי הגשם להגיע לאזור. הוא יחל לרדת בהדרגה בדרום הארץ ולהתפשט ליתר האזורים.

"יום חמישי יהיה יום מתעתע", אמר חזאי חדשות 10 טל שמאי באולפן וואלה! NEWS, "מצד אחד יהיה מעונן ומצד שני הטמפרטורות יהיו מאוד גבוהות. מעל 30 מעלות בתל אביב אבל עם עננים". לדבריו, "משעות אחר הצהרים ירד גשם מקומי בדרום ובמזרח. מדובר בגשם חזק עם ברקים ורעמים שילווה בחשש משיטפונות".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
רצח ביפו: אישה בת 37 נדקרה למוות; אחיה נעצר
"שכר? אין לי מושג מהו": מורים מפגינים מול ביתו של בנט
יותר רופאים, פחות היסטוריונים: מספר הסטודנטים לתואר ראשון בירידה

גשם בבאר שבע, 12 באפריל 2016. ראובן קסטרו
"היורה הוא גשם נרחב עם תחושה חורפית". גשום בבאר שבע בשנה שעברה/ראובן קסטרו

ואולם, שמאי מבהיר כי אין מדובר ביורה, שאנו מחכים לו, אלא בגשם מקומי בלבד. "לא בכל מקום ירד גשם, יהיו מקומות שבהם יהיה גשם חזק ומקומות שבהם לא ירד גשם כלל. גשם זה אופייני לתקופות מעבר והוא לא היורה. היורה הוא גשם נרחב עם כמות גדולה ותחושה חורפית, או לפחות סתווית".

ביום שישי תחול ירידה בטמפרטורות ועד שעות הצהריים ימשיך הגשם המקומי. ביום שבת תחול ירידה נוספת בטמפרטורות, והן יעשו רגילות לעונה. לדבריו של שמאי, ביום ראשון צפויה להגיע מערכת קצת יותר חורפית. "אולי אז יגיע היורה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גשם בפתח תקווה, 28 במרץ 2016. ראובן קסטרו
מחכים ליורה. גשם בפתח תקווה בשנה שעברה/ראובן קסטרו

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: בירושלים מ-25 מעלות ביום עד 17 מעלות בלילה, בתל אביב מ-27 עד 19, באשדוד מ-27 עד 20, בחיפה מ-26 עד 19, בצפת מ-25 עד 15, באזור רמת הגולן מ-28 עד 17, בטבריה מ-33 עד 20, בבקעת בית שאן מ-33 עד 18, בעין גדי מ-32 עד 26, בבאר שבע מ-31 עד 15, במצפה רמון מ-27 עד 15 ובאילת מ-32 מעלות ביום עד 22 מעלות בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully