וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"חייל" שנבגד וזימר על הבוס: ניסיון החיסול שהפיל את ארגונו של אברג'יל

25.10.2016 / 18:45

איתי סנקר נשלח על ידי אברג'יל "להוריד" מישהו מתוך הארגון. יעד החיסול ניצל, אולם הבין כי הסכנה מרחפת מעל ראשו - וערק לתכנית להגנת עדים של המשטרה. בין היתר, סיפק מידע על רצח העבריין ג'ורדן אזולאי

צילום: יותם רונן

אחד מאנשיו של ראש ארגון הפשיעה יצחק אברג'יל, איתי סנקר, הוא החשוד המרכזי במסגרת גל המעצרים שערכה הלילה (שלישי) המשטרה במסגרת חקירת פרשה 1131. על פי החשד, סנקר, בן 29 מערד, ניסה לחסל בירי את אחד מאנשי ארגון הפשיעה של אברג'יל בבת ים, ונשלח מטעמו של ראש ארגון הפשיעה ושל מוטי חסין. ואולם, הניסיון שכשל באוגוסט 2015, הביא בסופו של דבר את יעד החיסול להיכנס לתכנית להגנת עדים ולשתף פעולה עם המשטרה.

מעצרו של סנקר הוארך בשישה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. החוקר בדיון, רב פקד סער שפירא, אמר: "אנחנו יודעים שהוא קשור באופן ישיר לביצוע ניסיון ההתנקשות". ואולם, סניגורו של סנקר, עו"ד צחי רז, הכחיש את החשדות נגדו.

עוד בנושא:
מכונית תופת, נשק על גג גן ילדים ו-4 רציחות: אישום נגד חסין ואנשיו
החיסולים בעולם התחתון: מוטי חסין הוא ראש ארגון הפשע שנעצר בחשד לרצח
התפתחות בפרשת החיסולים בעולם התחתון: נמצאו שרידי גופת נעדר מ-2011

איתי סנקר בהארכת מעצר בפרשת 1131, בית משפט השלום ראשון לציון. אוקטובר 2016. ניב אהרונסון
סנקר מובא להארכת מעצרו/ניב אהרונסון
תיקי פרשת 1131, בית המשפט השלום ראשון לציון. 11 ביולי 2016. ניב אהרונסון
במשטרה זיהו את ההזדמנות והציעו לעבריין להיכנס לתכנית להגנת עדים/ניב אהרונסון

לאחר שהעבריין הבכיר, יעד החיסול, הצליח ולחמוק מהקליעים שנורו לעברו, זיהו ביאחב"ל את ההזדמנות לשיתוף הפעולה. אנשי היחידה, בפיקודו של ניצב-משנה יגאל בן שלום, הציעו לו כניסה מידית לתכנית להגנת עדים בראשותו של ניצב בדימוס אבי חמו, ובתמורה הוא ימסור לחוקרים את כל המידע המפליל על כלל הדמויות בכנופיות הפשע של אברג'יל בבת ים ובכנופיות הפשע של מערב ראשון לציון.

עד המדינה סיפק לחוקרים את זהותם של המתנקשים, המתכננים והמסייעים בביצוע שורה של מעשי רצח, ובכלל זה הוביל את החוקרים לחולות חוף פלמחים - שם הצביע על מקום קבורתו של ג'ורדון אזולאי. על פי החשד, הצעיר שנעלם לפני שנים נרצח במסגרת סכסוך הדמים בין כנופיות ראשון מערב וראשון מזרח.

ג'ורדן אזולאי, שרידי גופתו אותרו לאחר שנעדר משנת 2011. אתר פוסטה, ספק 500
חשד כי נרצח במסגרת סכסוך דמים. ג'ורדן אזולאי/ספק 500, אתר פוסטה

עד כה הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה נחקרו אירועי הרצח של אזולאי, שרון מזרחי, יצחק גפן, מור אלגרבלי, משה אנחייסי, רמי אמירא ובר כהן. ההסתעפות האחרונה בפרשה 1131 הייתה באוגוסט האחרון, אז הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד ראש ארגון הפשע, העבריין מוטי חסין. חסין הואשם יחד עם עוד חמישה ממקורביו, האחים שלמה (שלומי) ואופיר ניאמצ'יק, בני 32 ו-33 מבת ים, עמית פוגל, בן 30 מראשון לציון, יהושע רבי, בן 32 מבת ים, ושלמה גבריאלי, בן 30 מתל אביב. הם הואשמו בשורת עבירות, שבראשן מקרי הרצח של יצחק גפן, אזולאי, שרון מזרחי ורמי אמירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully