וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומחים השתכנעו: החפץ המסתורי הזה הוא הוכחה לקיומם של חייזרים

27.10.2016 / 9:12

חפץ מסתורי שנמצא ברומניה ב-1973 לא תואם את הטכנולוגיה שהשתמשו בה באותה תקופה - ולכן חוקרים מאמינים שמדובר בתוצר של ציוויליזציה זרה

צילום מסך

ידוע הרי שכדי לאשש תיאוריה - עלינו להפריך אחרות. התיאוריה המרכזית על אובייקט מסתורי שנמצא ברומניה הקומוניסטית ב-1973 הייתה שמדובר בחתיכת מתכת של מטוס גרמני שהתרסק במהלך מלחמת העולם השנייה בסמוך לגדות הנהר בו הוא נמצא. אלא שמאז הופרכה התיאוריה הזאת, בטענה שהאובייקט שנמצא נוצר בעבודת יד בעזרת טכנולוגיה מתקדמת שכלל לא הייתה קיימת בתקופה ההיא. לכן - וכיוצא מכך - התיאוריה היחידה שנותרה כרגע על הפרק היא שהחפץ נוצר ע"י חייזרים שפלשו לכדור הארץ לפני מאות אלפי שנים, ולמומחים לא נותר אלא להסכים עמה.

האובייקט המדובר עשוי מאלומיניום, מתכת שהאדם החל לייצר רק לפני כ-200 שנה. בדיקות מעבדה טריות הראו שהגילו של החפץ נע בין 400 שנים ל-80 אלף שנים, מה שנוגד לחלוטין את היכולת של האדם לייצר אותו. הוא נמצא לצד שני חפצים נוספים כ-10 מטרים מתחת לאדמה. שני האובייקטים האחרים זוהו כמאובנים של חיות נכחדות ואילו זה השלישי זוהה כפיסת מתכת קלילה שנוצרה בעבודת יד. שלושת האובייקטיבים נבדקו בקלוז'-נאפוקה שברומניה, שם האובייקט המסתורי מוצג לעיני כל במוזיאון ההיסטוריה תחת הכיתוב "מקור אינו ברור".

חפץ מסתורי. צילום מסך
האם האובייקט המסתורי הזה נוצר בידי חייזרים?/צילום מסך

האובייקט מעורר סערה בקרב מאמיני החוצנים למיניהם, שמציגים את תוצאות הבדיקות כהוכחה ברורה לקיומם של חייזרים. אורכו 20 ס"מ, רוחבו 12.5 ס"מ ועוביו 7 ס"מ. בבדיקות קודמות נמצא שהאובייקט עשוי מ-12 מתכות, 90% אלומיניום, וכי תאריך יצירתו מוערך בכ-250 אלף שנים. מאז בוצעו בדיקות נוספות שמעריכות כי החפץ נוצר זמן רק לפני כן.

גאורגה קוהל, סגן המנהל במכון לחקר עבמ"ים הרומני, אמר לתקשורת המקומית: "בדיקות המעבדה הוכיחו שזהו שריד ישן של עב"מ, בגלל שהחומרים מהם הוא מיוצר בשילוב הטכנולוגיה בה יוצר הם לא משהו שהיה יכול להתקיים על כדור הארץ".

עוד באותו נושא

קריאה לנאס"א: שלחו קונדומים לחלל כדי שנוכל לשכב עם חייזרים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully