וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חתונת הדמים" בפרדס חנה: האב ובניו הואשמו בהריגה ולא ברצח

שלומי גבאי

25.10.2016 / 10:41

אחרי התלבטות קשה שנמשכה עד הרגע האחרון החליטה הפרקליטות להאשים את האב ושני בניו, שגרמו למותו בדקירות של אלמוג פדל בחתונה לפני כחודש, בעבירה המקלה בשל קושי בראיות. במקביל, הואשם צעיר נוסף בסיוע לשלושה בהעלמת הסכין

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ניב מעוז

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אב ושני בניו בתיק הרצח של אלמוג פדל בחתונה בפרדס חנה. עם זאת, האב, אבי ביטון, ובניו, החתן ירין ביטון ותמיר פרץ, מאור עקיבא הואשמו בהריגה ולא בעבירת רצח בשל קושי בראיות. השלושה הואשמו גם בעבירות של הריגה, החזקת סכין ושיבוש מהלכי חקירה. מעצריהם הוארך עד 17 בנובמבר.

בפרקליטות התלבטו עד לרגע האחרון האם להאשים אותם ברצח או בהריגה וההחלטה נפלה לבסוף על חוט השערה. עורכי הדין דורון נוי ויהלי שפרלינג, המייצגים את שלושת הנאשמים, מסרו: "מרשינו מכחישים בתוקף את כל המיוחס להם, המנוח היה חברם הטוב ואובדנו קשה להם. עצם העובדה שלא נמצאו על הסכין שבה לכאורה בוצעה העבירה טביעות אצבעות או ממצאי DNA מחזקת את טענתם כי הם אינם קשורים כלל לאירוע. נלמד את פרקטי כתב האישום ונוכיח את חפותם בבית המשפט".

במקביל, הוגש בבית משפט השלום בחדרה כתב אישום נגד צעיר נוסף, לי פרץ, בן 28 מאור עקיבא, שעזר לחבריו להסתיר את הסכין ששימש לדקירת פדל למוות. הוא הואשם בעבירה של סיוע לאחר מעשה. מעצרו הוארך 10 בנובמבר.

לקריאה נוספת:
הרצח בפרדס חנה: אב החתן חשוד שהזמין את הקורבן לסולחה ודקר אותו למוות
צעיר נרצח בחתונה בפרדס חנה: החתן והוריו נעצרו
הרצח בחתונה: המשטרה הוציאה צו סגירה מנהלי למסעדה בפרדס חנה

אבי ביטון החשוד ברצח אלמוג פדל בפרדס חנה, 23 בספטמבר 2016. אלי אשכנזי
דקר חמש פעמים את פדל. ביטון בבית המשפט/אלי אשכנזי

מחומרי החקירה, שפורסמו לראשונה בוואלה! NEWS, עלה כי במהלך החתונה, שאליה הוזמן פדל, בן 20, כחלק מסולחה בין הצדדים, התפתחה קטטה בתוך המסעדה בין ביטון, אבי החתן בן 44, ובניו, ירין בן ה-22 ופרץ בן ה-20, לבין פדל. הקטטה גלשה אל מחוץ למסעדה ובשיאה דקר ביטון את פדל למוות בסכין. פדל נדקר בפלג גופו התחתון חמש פעמים שהביאו למותו כתוצאה מאיבוד דם. בזירה נמצאה סכין נוספת, אולם על שתי הסכינים עדיין לא נמצאו טביעות אצבע של מי מהחשודים.

פדל היה לחברם של האב, עבריין מקומי שלאחרונה התחבר לארגון פשיעה גדול, ועסק בהימורים והלוואות בשוק האפור, והבן. שבועיים לפני הרצח פרץ בין הצדדים סכסוך על רקע כספי שבמהלכו התעמתו, הנרצח הוזמן לחתונה המצומצמת כחלק מכוונה לקיים "סולחה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הנאשם לי פרץ כעת בבית המשפט השלום בחדרה – סיוע לאחר מעשה בתיק הרצח של אלמוג פדל. שלומי גבאי
הואשם בסיוע לאחר מעשה. לי פרץ/שלומי גבאי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אובדן המנוח קשה להם". עורכי הדין דורון נוי ויהלי שפרלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully