וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזר דין לזמר משה פרץ: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

25.10.2016 / 6:55

בית הדין יגזור את עונשו של הזמר שהורשע בעבירות מס. יחל הליך הגישור בין הצדדים בתיקו של תא"ל במיל' אופק בוכריס שמואשם באונס ומעשים מגונים. בעולם יציינו את יום הפסטה ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

תחילת הליך הגישור של אופק בוכריס

תא"ל אופק בוכריס בדיון בבית הדין הצבאי בקריה, תל אביב 29 ספטמבר 2016. מגד גוזני
ההליך מתקיים בהמלצת נשיאת בית הדין הצבאי. בוכריס/מגד גוזני

אתם צריכים לדעת שהיום יחל הליך הגישור בין הצדדים בעניינו של תת-אלוף במיל' אופק בוכריס. הגישור יתקיים בפני השופט אלוף במיל' אילן שיף, לשעבר סגן נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, הסניגור הצבאי הראשי והפרקליט הצבאי הראשי. זאת, לפי המלצת נשיאת בית הדין הצבאי המיוחד בקריה, אלוף-משנה אורלי מרקמן, בדיון האחרון בחודש שעבר. בוכריס, מפקד חטיבת גולני לשעבר, נאשם באונס ומעשים מגונים בחיילות הכפופות לו.

גזר דין לזמר משה פרץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המדינה ביקשה מאסר בפועל. פרץ בבית המשפט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום יינתן גזר הדין בעניינו של הזמר משה פרץ, שהורשע בעבירות של העלמת הכנסות בהיקף של כמיליון שקלים והעלמת מס בסכום של כ-140 אלף שקלים. בשלב הטיעונים לעונש ביקשה המדינה לגזור על פרץ עונש של שמונה עד 24 חודשי מאסר. פרץ נשא דברים במהלך הדיון בבית משפט השלום ברמלה ואמר "הייתי עיוור, לא ראיתי כלום מלבד ההצלחה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

121 שנים ללידת לוי אשכול

לוי אשכול. אוסף התצלומים הלאומי
שישמ 11 שנים כשר האוצר. אשכול/אוסף התצלומים הלאומי

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 121 שנים, בשנת 1895, נולד ראש ממשלת ישראל לשעבר, לוי אשכול. אשכול נולד באוקראינה ועלה לארץ כשהיה בן 19. הוא היה אחד ממייסדי ארגון ההגנה, היה פעיל בסוכנות היהודית ונמנה בין מייסדי הסתדרות העובדים הכללית. במשך 11 שנים כיהן אשכול כשר האוצר ובשנת 1963, עם פרישת בן גוריון מהחיים הפוליטיים, מונה ליורשו ומחליפו. ואולם, פרשת "עסק הביש", שבה כשלה פעולת טרור של ישראל במצרים, הובילה לקרע בין אשכול לבן גוריון. במהלך כהונתו חלו תמורות רבות במישור החברתי, הכלכלי והפוליטי. אשכול שימש ראש הממשלה עד מותו מהתקף לב בשנת 1969.

יום הולדת לפיקאסו

פאבלו פיקאסו. Keystone, GettyImages
ייסד את זרם הקוביזם באומנות וחולל מהפכה. פיקאסו/GettyImages, Keystone

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 135 שנים נולד הצייר והפסל הספרדי פבלו פיקאסו. פיקאסו נחשב לאחד מהאמנים הגדולים במאה ה-20 והוא המייסד של זרם הקוביזם באמנות, שדוגל בפירוק האובייקט לגורמים ולא צפייה באובייקט מנקודת מבט אחת. היווסדותו של הזרם חוללה מהפכה בעולם האמנות. בין ציוריו המוכרים: איש עם מקטרת, אישה עם מניפה והתפוחים. ציוריו הם מהיקרים בעולם והם נאמדים במיליוני ועשרות מיליוני דולרים ליצירה. יצירותיו מוצגות במוזיאונים ברחבי העולם, ובפריז ובברצלונה ישנם מוזיאונים המוקדשים אך ורק ליצירותיו.

יום הפסטה הבינלאומי

פסטה טליאטלה עם רוטב בולונז. ShutterStock
יותר מ-600 צורות ואינספור רטבים/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום יציינו ברחבי העולם את יום הפסטה הבינלאומי. מדובר ביום מיוחד שמצוין מאז 1995 לקידום המאכל האיטלקי. הפעם הראשונה שבה תועדה פסטה הייתה בשנת 1154 בסיציליה, ומאז הפך המאכל לפופולרי ברחבי העולם כולו. מטרת היום היא לקדם את אכילת הפסטה, שלה יותר מ-600 צורות ואינספור רטבים. הדרך הנהוגה לחגוג את יום הפסטה הבינלאומי היא כמובן על ידי אכילת פסטה, אולם יוזמי היום מציעים גם להחליף מתכונים ואפילו לארגן מפגש קבוצתי לאכילת פסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully