וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה פרצה במטבח מסעדת "הזקן והים" ביפו; אין נפגעים

23.10.2016 / 18:52

האש התלקחה בארובת המסעדה, התפשטה לתקרת המבנה וגרמה לעשן סמיך להתפזר בחלל המקום. הסועדים פונו וצוותי כיבוי השתלטו על הלהבות ופיזרו את העשן. מכבי האש: התקלחות בארובות מסעדות הן עניין שבשגרה

שריפה במסעדת הזקן והים בנמל יפו. 23 באוקטובר 2016. דוברות כב"ה
העשן במטבח "הזקן והים", היום/דוברות כב"ה

שריפה פרצה היום (ראשון) במסעדת "הזקן והים" שבנמל יפו. האש פרצה בארובת המסעדה והתפשטה לתקרת המקום, ובעקבותיה התפשט עשן סמיך שכיסה את חלל המסעדה. מכבי האש פינו את הסועדים מהמקום תוך השתלטות על הלהבות ופיזור העשן באמצעות מפוחים. לא היו נפגעים באירוע.

הדיווח על פרוץ השריפה התקבל במוקד המבצעים של התחנה האזורית תל אביב יפו בשעה 11:00. למקום יצאו שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רשף-משנה צחי אלאלוף. מהמשטרה נמסר כי התלקחות ארובות במסעדות הן עניין שבשגרה, וכי הדבר קורה בדרך כלל עקב שילוב בין הצטברות שומנים דליקים בארובה לבין עומס עבודה, שיוצר חום וניצוצות העלולים לגרום להתלקחות.

עוד בוואלה! NEWS:
"בלי העדפה מתקנת": מפקדים יוצאי אתיופיה על השינוי בצה"ל
צעיר מירושלים חשוד שהתחזה לרופא וביצע מעשה מגונה ביולדת בשערי צדק
חשד לרצח: אישה בת 44 נמצאה ללא רוח חיים בשומרון

שריפה במסעדת הזקן והים בנמל יפו. 23 באוקטובר 2016. דוברות כב"ה
מטבח המסעדה המפויח, היום/דוברות כב"ה

בשעות הצהריים פרצה שריפה בדירה ברחוב משה הס בחולון. שלושה צוותי כיבוי, בפיקודו של רשף-משנה יובל כהן, פעלו לכיבוי השריפה. לדברי כהן, צוות כיבוי ראשון פרץ את דלת הדירה ופעל להשתלטות על הלהבות, והצוות השני סרק את הדירה בחיפוש אחר לכודים. עוד נמסר כי לדירה נגרם נזק כבד, אך משום שהיתה ריקה לא היו נפגעים באירוע. נבדק אם הסיבה לפרוץ השריפה היא התלקחות של סוללת קורקינט חשמלי, לאחר שבחודש האחרון נגרמו לפחות 45 שריפות כתוצאה מהתלקחויות כאלה.

בחודש אוגוסט האחרון פרצה שריפה במסעדת "שגב אקספרס" שברחוב הברזל בתל אביב. האש פרצה במטבח המסעדה והגיעה אף לקומה השנייה, ונזק נגרם למבנה. הסועדים פונו ואיש לא נפגע. בחודש יוני פרצה דליקה במסעדה נוספת של השף שגב משה, "שגב ארט" בארצליה, ככל הנראה בשל בעיה בטאבון שבמטבח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שריפה במסעדת הזקן והים בנמל יפו. 23 באוקטובר 2016. דוברות כב"ה
הנזק לתקרת המסעדה, היום/דוברות כב"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully