וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הצעיר ברחובות: הוארך מעצרן של שתי חשודות במעורבות בקטטה

23.10.2016 / 14:45

השתיים, בנות 19, חשודות שעוררו את הקטטה שבשיאה נדקר למוות ברוך אנבייה בן ה-20. מהחקירה עלה כי אחת מהן, בת זוגו של החשוד המרכזי ברצח ששחזר אתמול את המעשה, טענה כי אנבייה תקף אותה מינית ובכך גרמה לחילופי הדברים הקשים בינם

עריכה: מתן חדד

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (ראשון) בשנית את מעצרן של שתי צעירות בנות 19 שחשודות במעורבות ברצח ברוך אנבייה, בן 20, ביום חמישי שעבר ברחובות. בית המשפט קבע כי הן יישארו במעצר עד יום חמישי. השתיים נעצרו ביום הרצח בחשד שעוררו את המריבה שהובילה לקטטה.

אתמול עצרה המשטרה חשוד מרכזי ברצח, גביהו טגנה, בן 21 מרחובות. טגנה אותר בדירת חברו שבה הסתתר ואמש הוארך מעצרו בשמונה ימים. החשוד הודה במעשה, ואתמול בשעות הבוקר אף שחזר את הרצח.

לקריאה נוספת:
טרגדיה ברחובות: בן 19 נרצח בקטטה בגינה ציבורית
"נעלם מהמקום וחזר עם סכין": החשוד ברצח ברחובות נעצר ושחזר המעשה

זירת דקירה ברחובות – נער נהרג. אבי כהן
זירת הרצח ברחובות, ביום חמישי שעבר/אבי כהן

על פי החשד, בת זוגו של החשוד נפגשה עם אנבייה וחברים נוספים בסמוך למתנ"ס בשכונת קריית משה. בשלב מסוים, לאחר ששתו אלכוהול, פרץ לכאורה ויכוח בינה לבין הקורבן שבמהלכו טענה כי לפני כשנה תקף אותה מינית. "אתה לא גבר על מה שעשית לי", אמרה, לפי חומרי החקירה, בת הזוג לאנבייה, וחברתה הצטרפה אליה.

בעקבות ההאשמות פרצה קטטה בין בן זוגה לאנבייה, אך הנוכחים בגן הציבורי הצליחו להפריד בין השניים. החשוד עזב את המקום ושב לאחר דקות אחדות כשלגופו סכין והחל לדקור את הצעיר. אנבייה פונה לבית החולים קפלן שבעיר כשהוא במצב אנוש, אולם כעבור זמן קצר נקבע מותו. מדובר בטרגדיה השנייה שפוקדת את המשפחה בחודשים האחרונים. לפני חצי שנה, אחד מחמשת אחיו שם קץ לחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully