וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעלם מהמקום וחזר עם סכין": החשוד ברצח ברחובות נעצר ושחזר המעשה

23.10.2016 / 0:20

מחקירתו של החשוד, גביהו טגנה בן 21, עולה כי בת זוגו טענה כי הנרצח הטריד אותה מינית. בין החשוד לקורבן התפתחה קטטה, ולפי החשד, בשלב מסוים, הלך חשוד להביא את כלי הרצח - ודקר את אנבייה בן ה-20. מעצרו הוארך בשמונה ימים

עריכה: טל רזניק

המשטרה עצרה הלילה חשוד במעורבות ברצח ברוך אנבייה, הצעיר בן ה-20 שנדקר למוות ברחובות ביום חמישי בלילה. החשוד, גביהו טגנה, בן 21 מרחובות, אותר בדירת מסתור של חברו ואמש (שבת) הוארך מעצרו בשמונה ימים. אתמול הוארך מעצרן של שתי חשודות נוספות במעורבות במעשה, בנות 19, ביומיים.

החשוד הודה במעשה, ובשעות הבוקר אף שחזר את הרצח. על פי החשד, בת זוגו של החשוד נפגשה עם הנרצח ועם חברים נוספים בסמוך למתנ"ס בשכונת קריית משה. בשלב מסוים, לאחר ששתו אלכוהול, פרץ לכאורה ויכוח בינה לבין הקורבן כשטענה כי הטריד אותה מינית לפני כשנה.

מחומרי החקירה עולה כי בת הזוג אמרה לנרצח: "אתה לא גבר על מה שעשית לי". לאחר מכן פרצה קטטה בין הנרצח לבן זוגה. הנוכחים במקום הפרידו בין השניים והחשוד עזב את המקום ושב לאחר דקות אחדות כשלגופו סכין והחל, על פי החשד, לדקור את הקורבן.

לקריאה נוספת בנושא
רצח הצעיר ברחובות: התפתחות משמעותית בחקירה
טרגדיה ברחובות: בן 19 נרצח בקטטה בגינה ציבורית

ברוך אנבייה, נדקר למוות במהלך קטטה ברחובות. אוקטובר 2016. פייסבוק, צילום מסך
נקלע לקטטה לאחר שחברתו האשימה את החשוד בהטרדה מינית. ברוך אנבייה/צילום מסך, פייסבוק

אנבייה, ללא עבר פלילי, נדקר במהלך קטטה ברחוב קלמן גבריאלוב בשכונת קריית משה בעיר. הוא פונה לבית החולים קפלן שבעיר כשהוא במצב אנוש, שם נקבע מותו כעבור זמן קצר. מדובר בטרגדיה השנייה שפוקדת את המשפחה בחודשים האחרונים. לפני חצי שנה, אחד מחמשת אחיו שם קץ לחייו.

שוטרי מרחב שפלה הגיעו לזירה בעקבות דיווח שהתקבל בגין צעקות. עם היוודע להם על אירוע דקירה, הם פתחו בסריקות אחר מעורבים ומצאו את זירת הרצח בגן ציבורי. על פי החשד, המעורבים בקטטה היו בגילופין.

(עדכון ראשון: 20:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully