וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לאונס קבוצתי בבאר שבע: 3 נערים נעצרו בשל ניצול נערה בגילופין

23.10.2016 / 0:55

עובר אורח הזעיק את המשטרה לפנות בוקר, כשראה את המעורבים בעיר. עם מעצרם, הודו שניים מהם כי קיימו עם הנערה יחסי מין לכאורה, והאחרונה פונתה לטיפול רפואי בשל מצבה. סנגורו של אחד החשודים: "לטענתו היחסים היו ביוזמת הצעירה"

בני נוער בגן מאיר. יותם רונן
כל פי החשד, כל המעורבים היו שיכורים והנערים ניצלו את מצב הנערה/יותם רונן

שני נערים בני 15 ו-16 וצעיר בן 18 נעצרו אתמול (שבת) בחשד כי במהלך הלילה אנסו נערה מתחת לגיל 18 בבאר שבע, שהייתה במצב מעורפל לאחר ששתתה אלכוהול. השלושה הובאו במוצאי שבת לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר, בחשד לעבירת אינוס על רקע ניצול היותה של הנערה בגילופין. מעצרו של בן ה-18 המשרת כחייל צה"ל ושל אחד הקטינים הוארך בארבעה ימים. הקטין השני שוחרר למעצר בית.

השוטרים נקראו לאזור לאחר שעובר אורח שמע את המתרחש בשעה 05:30 בבוקר. הם מצאו אותה כשלצדה בן ה-18, ושני החשודים הצעירים בורחים מהמקום. השניים נתפסו והיא פונתה לקבלת טיפול רפואי. בחקירתם הודו שניים מהחשודים כי קיימו איתה יחסי מין לכאורה. הנערה נתנה את גרסתה כמה שעות מאוחר יותר בשל מצבה הרפואי. לפי החשד, כלל המעורבים היו תחת השפעת אלכוהול.

עו"ד אורי דייגי, המייצג את החשוד בן ה-18 מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "מדובר בחייל ללא עבר פלילי. לטענתו היחסים היו בהסכמה וביוזמתה של הצעירה. אנו נמצאים בשלבים הראשונים של החקירה וממתינים שהמשטרה תחקור את גרסתו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בן 60 מתל אביב חשוד בביצוע מעשה מגונה בילד בן ארבע
חשד: תקף מינית ילדה בת 12 במעלית בקריית אונו
"השתלט עליי פסיכולוגית": תושב אזור ירושלים נאשם שאנס את אחיותיו עשרות שנים

(עדכון ראשון: 18:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully