וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בפרדס חנה: אב החתן חשוד שהזמין את הקורבן לסולחה ודקר אותו למוות

שלומי גבאי

21.10.2016 / 14:30

פרסום ראשון: אבי ביטון מאור עקיבא הוא החשוד העיקרי ברצח אלמוג פדל במהלך חתונה לפני כחודש. עוד שלושה נעצרו, ובהם החתן וצעיר נוסף שחשוד שסייע בהעלמת הסכין ששימשה לרצח. הבוקר הוגשה נגדם הצהרת תובע ומעצרם הוארך בחמישה ימים

צילום: שלומי גבאי

פרסום ראשון: פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר (שישי) הצהרת תובע נגד אבי ביטון, בן 44 מאור עקיבא, החשוד העיקרי ברצח אלמוג פדל, בן 20, במהלך חתונה לפני כחודש בפרדס חנה. מלבד ביטון, הוגשה הצהרת תובע גם נגד עוד שלושה בני אדם, בהם שני בניו, תמיר פרץ, בן 20, והחתן ירין, בן 22. שני הבנים חשודים במעורבות ברצח, ואילו לי פרץ בן 28 מאור עקיבא, חשוד שסייע בהעלמת הסכין ששימשה לדקירות והחביא אותה בסמוך לזירה. מעצרם של הארבעה הוארך היום בחמישה ימים, וביום שלישי צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום.

מחומרי החקירה, שהותרו היום לפרסום, עלה כי במהלך החתונה, שאליה הוזמן פדל כחלק מסולחה בין הצדדים, התפתחה קטטה בתוך המסעדה בין ביטון, אבי החתן, ובניו, לבין פדל. הקטטה גלשה אל מחוץ למסעדה ובשיאה דקר ביטון את פדל למוות בסכין. פדל נדקר בפלג גופו התחתון חמש פעמים שהביאו למותו כתוצאה מאיבוד דם. בזירה נמצאה סכין נוספת, אולם על שתי הסכינים עדיין לא נמצאו טביעות אצבע של מי מהחשודים.

לקריאה נוספת:
הרצח בחתונה: המשטרה הוציאה צו סגירה מנהלי למסעדה בפרדס חנה
חקירת "חתונת הדמים": בעל המסעדה שבה אירע הרצח זומן לשימוע
הרצח בחתונה: במשטרה חושדים כי הרקע הוא סכסוך כספי בין עבריינים

אבי ביטון החשוד ברצח אלמוג פדל בפרדס חנה, 23 בספטמבר 2016. אלי אשכנזי
החשוד המרכזי ברצח, אבי ביטון/אלי אשכנזי

פדל היה לחברם של האב, עבריין מקומי שלאחרונה התחבר לארגון פשיעה גדול, ועסק בהימורים והלוואות בשוק האפור, והבן. שבועיים לפני הרצח פרץ בין הצדדים סכסוך על רקע כספי שבמהלכו התעמתו, הנרצח הוזמן לחתונה המצומצמת כחלק מכוונה לקיים "סולחה".

במהלך האירוע החלו הצדדים שוב להתעמת על אותו רקע ישן ובמהרה החליפו מהלומות. כישצאו החוצה דקר האב את פדל מספר פעמים בכמה מקומות בגופו. פדל התמוטט והמעורבים עזבו את המקום לביתם, שם נעצרו. החשוד לי פרץ החביא את הסכין בבית עסק סמוך. הסכין נמצאה על ידי המשטרה מאוחר יותר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסעדה שבסמוך אליה נדקר פדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הלוואי שיירקבו כל החיים שלהם בכלא", אמר הבוקר קרוב משפחתו של פדל לוואלה! NEWS. "רוצחים שפלים שרצחו ילד בן 20 סתם כדי להתחמק מתשלום שהגיע לו, כל הכבוד למשטרה שלמרות קשר השתיקה של העצורים פענחה את התיק", הוסיף.

במהלך החקירה, שבה פתחו חוקרי תחנת חדרה עם הגיעם לזירה ולאחר מכן הוטלה על חוקרי ימ"ר חוף, נחקרו עשרות בני אדם, בהם בעל המסעדה שנחשד כי העלים את סרטוני מצלמות האבטחה שתיעדו את המתרחש. חוקרי הימ"ר אספו גם את מצלמות האבטחה מבתי עסק הסמוכים למסעדה, ובאחד הסרטונים תועדה הקטטה בעיצומה.

"מדובר בחבורה אחת, בחור שהיה בן בית אצל החשודים - אכל, שתה, ישן וחי אצלם", סיפר פקד דוד קלי שפיקד על צוות החקירה. קלי הגדיר את חקירת התקרית "מורכבת ומסועפת" בשל הצורך לתשאל מספר רב של עדים ואמר כי בין שבעה לשמונה שוטרים היו מעורבים בה.הוא הוסיף כי החשודים שמרו על שתיקה בחקירתם וכי נאספו ראיות רבות מן הזירה על מנת להרשיעם. לדבריו, בין החשודים לבין פדל נוצר סכסוך ככל הנראה על רקע קרבתו הרבה אליהם - אך הוא לא יכל למסור פרטים נוספים על טיבו.

ירין ביטון החשוד בסיוע לרצח אלמוג פדל בפרדס חנה, 23 בספטמבר 2016. אלי אשכנזי
תמיר פרץ, חשוד במעורבות ברצח/אלי אשכנזי
תמיר פרץ החשוד בסיוע לרצח אלמוג פדל בפרדס חנה, 23 בספטמבר 2016. אלי אשכנזי
יריב ביטון, חשוד נוסף במעורבות ברצח/אלי אשכנזי

בנוסף לכך, נעצר חייל בן 19 מפרדס חנה שחשוד שהסיע את המעורבים לביתם מיד לאחר התקרית. מעצרו הוארך תחילה, אך לאחר מכן הוא שוחרר. על פי החשד, במהלך הנסיעה ברכב המעורבים התרברבו על כך שפדל "קיבל את מה שמגיע לו", אם כי לפי פרטי החקירה, לא ידעו שימות. אחד החשודים במעורבות ברצח התוודה על מעשיו בפני מדובב בתאו.

עורכי הדין דורון נוי ויהלי שפרלינג, המייצגים את החשודים, אבי ביטון, בנו ירין ותמיר פרץ מסרו: "מרשנו מכחישים בתוקף את המיוחס להם. המנוח היה חברם הטוב והם כואבים את מותו, אנו נלמד את פרטי כתב האישום כשיוגש ונוכיח את חפותם של החשודים בבית המשפט".

עו"ד לאוניד פרחובניק, המייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשוד לי פרץ, מסר: "אני מברך על כך שהפרקליטות והמשטרה הגיעו למסקנה כי למרשי אין כל חלק ברצח כפי שנטען בעת הארכות המעצר שלו, חלקו שולי מאוד לאחר המעשה".

(עדכון ראשון: 9:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשודים מכחישים בתוקף את העבירות. עורכי הדין דורון נוי ויהלי שפרלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully