וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ לא חוזר בו: "אכיר בתוצאות הבחירות לנשיאות - אם אזכה"

המועמד הרפובליקני, המסרב להתחייב להכיר בהפסד אפשרי לקלינטון, אמר כי הוא שומר לעצמו את הזכות לעתור נגד התוצאות. אישה נוספת סיפרה כי הטריד אותה: "מישש את החזה שלי". קמפיין טראמפ: זאת מתקפה מתוזמנת

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הערב (חמישי) כי יקבל את תוצאות הבחירות "אם אני אנצח". זאת לאחר שסירב להתחייב בעימות שהתקיים הלילה כי יכיר בהפסדו ליריבתו הילרי קלינטון. המיליארדר, שטוען כי הבחירות "מכורות", הוסיף בעצרת בחירות באוהיו כי הוא יקבל תוצאה "ברורה", אך הוא שומר לעצמו את הזכות לערער במקרה שיפסיד.

במקביל לעצרת, סיפרה אישה נוספת כי המיליארדר הטריד אותה מינית, והצטרפה ליותר משבע נשים נוספות שאמרו דברים דומים על טראמפ בשבועות האחרונים. קרינה וירג'יניה סיפרה במסיבת עיתונאים שכינסה יחד עם עורכת דינה בניו יורק כי הוא מישש את החזה שלה בניגוד לרצונה לפני 18 שנה. בקמפיין של טראמפ דחו זאת, כמו את יתר הטענות נגדו, וטענו כי מדובר ב"מתקפה מתוזמנת".

עוד על המרוץ לבית הלבן
טראמפ הלך רחוק מדי, ותומכיו עוד עלולים להצית אש ברחובות אחרי הבחירות
טראמפ: לא מתחייב לקבל את התוצאות; קלינטון: "פוגע בדמוקרטיה"
"נחכה ונראה": הסערה לאחר קריאת התיגר של טראמפ על הבחירות נמשכת

דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, אוהיו, 20 באוקטובר 2016. רויטרס
מכחיש את הטענות נגדו. טראמפ, הערב/רויטרס

טראמפ הופיע באירוע בעיר דלוואר, אחרי שספג ביקורת גם מצד בכירים במפלגתו. המועמד הרפובליקני סובל מצניחה בסקרים בעקבות התבטאויותיו בשבועות האחרונים. היום אף התנער ממנו העיתון "ניו יורק פוסט", מכלי התקשורת הבודדים בארצות הברית שהביעו תמיכה במיליארדר.

וירג'יניה, מורה ליוגה, סיפרה כי האירוע התרחש כשהמתינה ברכבה מחוץ לתחרות ארצות הברית הפתוחה בטניס, שהתקיימה במגרש בקווינס. אז, לדבריה, ניגש אליה איל הנדל"ן, שדיבר עליה עם כמה גברים אחרים. "הוא הושיט את ידו הימנית, משך את ידי הימנית ואז ידו נגד ישר בחזה שלי", אמרה. "הייתי בהלם, התכווצתי". לדבריה, טראמפ אמר לה: "את לא יודעת מי אני?". היא הוסיפה כי היא הייתה "מאוימת וחסר אונים".

היא פנתה אליו ואמרה: "טראמפ, ייתכן שאתה לא זוכר אותי או מה עשית לי לפנים שנים כה רבות, אך אני יכולה להבטיח לך שאני זוכרת אותך ואת מה שעשית לי, כאילו שזה היה אתמול". לדבריה, "רגע ההנאה המינית הרגעית שלך התרחש על חשבוני והשפיע עליי".

(עדכון ראשון: 19:40)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קרינה וירג'ינה, טוענת כי דולנד טראמפ הטריד אותה מינית, אוקטובר 2016. רויטרס
"הרשתי מאוימת". המתלוננת נגד טראמפ, הערב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully