וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהו הדראג-קווין המסתורי של טראמפ?

אמריקן פריק שואו חוזרת במהדורה מיוחדת לסיכום הדבייט השלישי. והפעם: האם טראמפ הוא גינקולוג חובב, למה הילרי עברה למסרים ברמה של כיתה א', ואיפה מצלמים את הקרב על מוסול?

עריכת תוכן: אמיר שילה ותמר סוקניק; תחקיר: ליטל גנה; בימוי: דובי קליין; עריכת וידאו: עמרי וייס

אמריקן פריק שואו - לכל התכניות

מעולם לא עמדו אנשים רבים כל כך, בפני דילמה מייאשת כל כך, לבחור מנהיג מבין שני מועמדים לא אטרקטביים כל כך, כמו דונלד טראמפ והילרי קלינטון.

מערכת הבחירות בארצות הברית מייצרת מדי יום שיאי שפל חדשים, שחושפים רבות מהרעות החולות של הפוליטיקה והחברה האמריקניות, ואת אלה אנחנו חוקרים בתוכנית "אמריקן פריק שואו", שמלווה את מערכת הבחירות במבט נוקב וביקורתי, אך גם משועשע וחומל, לעומק החצר האחורית של אמריקה.

בעקבות דרישה מלמעלה שהתכנית "לא תהיה שמאלנית מדי", צורף ברגע האחרון לפאנל התכנית הבלוגר היהודי-אמריקאי השמרני בילי-ריי גולדסטין (רועי עידן). גולדסטין הצבעוני מאייש את עמדת הפרשן לצד המגיש השרמנטי ארז לופטין-הולצמן (יואב רבינוביץ), והשניים לא מתכוונים להותיר אבן על אבן במאמציהם להביא לכם את כל האמת, את כל האמת, ושום דבר פרט לאמת (גם אם לפעמים צריך לשקר בשביל זה).

והפעם על סדר היום: סיכום העימות השלישי בלאס וגאס. מה שכנע תומך טראמפ נלהב להצביע להילרי? האם דונלד טראמפ הוא גינקולוג חובב? האם הילרי קלינטון עברה למסרים ברמה של כיתה א'? ומה טיב היחסים של טראמפ עם ראש עיר שהוא גם דראג קווין?

הישארו עמנו.

רועי עידן, יואב רבינוביץ, התכנית "אמריקן פריק שואו". ראובן קסטרו
שיאי שפל חדשים/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully