וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחה כוכבת פורנו לבחון את נאמנות החבר שלה - וזה נגמר רע מאוד

28.10.2016 / 4:26

חברה סקרנית שממש רצתה לדעת האם זו זוגה יתפתה לכוכבת פורנו ישבה לצפות בסיטואציה. ספוילר: זה לא נגמר טוב - ולא מהסיבה שאתם חושבים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

TO CATCH A CHEATER

"אני אוהבת אותו, דברים הולכים כמו שצריך, אבל אני חייבת להרגיע את הסקרנות שלי", היא אמרה אחרי שהחליטה לשלוח כוכבת פורנו לחבר שלה כדי לבחון את נאמנותו. ערוץ היוטיוב "לתפוס בוגד" ביצע לא מעט מבחנים דומים לבני זוג שנאמנותם נבחנה - אולם הפעם הסוף היה שונה לחלוטין ממה שציפו לו.

ולרי וויט, כוכבת הפורנו שנשלחה למשימה, המתינה לבחור מחוץ לחנות הספרים וכשזה הגיע לשם, ניסתה לפנות אליו אך היא נפנף אותה ממנו. עד כאן נראה שהחברה יכולה להיות רגועה. כשהחבר יוצא מהחנות, ולרי מנסה שוב להפעיל את קסמיה על הבחור ושוב נענית בסירוב. הפעם תגובתו לא לגמרי משביעה את רצונה של חברתו. הוא מהסס, מגמגם, תוהה מדוע פנתה דווקא אליו ואחרי שהוא מספר לה שהוא יוצא עם מישהי - הוא בכל זאת מסכים לקחת ממנה את מספר הטלפון ומציע לה לבלות עם כמה חברים. אולם, כשהיא מספרת לו שהיא כוכבת פורנו ומבקשת ממנו להסיע אותה, הוא מסרב. היא מתעקשת ומציעה לו באופן ישיר לשכב איתה, אך הוא חומק משם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא אכן כוכבת פורנו - זו ולרי וויט בתמונה הכי צנועה שלה שמצאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנחה התכנית מודיע לבחורה באושר "אז הנה, הוא עבר את המבחן", אך היא לא נראית מרוצה במיוחד. "טוב, הוא עדיין לקח את המספר שלה ואמר לה שיבלה איתה אז יש לי רגשות מעורבים עכשיו". לבסוף התרצתה: "אוקיי, אני לא אפרד ממנו, אבל אני לא מרוצה שהוא לקח את המספר שלה ואמר שירצה לבלות איתה. אוקיי, אני מרגישה יותר טוב. זה הפחיד אותי לרגע". היא מודה שציפתה לתגובה אחרת ממנו, "אני רציתי שהוא יגיד לה 'תעופי מפה, כלבה' וזה לא מה שהיה. זה טוב, אני שמחה שעשיתי את זה".

הסיפור מקבל תפנית של 180 מעלות כשהיא מתקשרת לבשר לחבר שלה שהוא עבר את המבחן בהצלחה - והוא בתגובה נפרד ממנה בטלפון. היא מבינה מהר מאוד שעשתה טעות כשהחליטה לבחון אותו בפומבי ומבקשת ממנו סליחה אך הוא נותר בשלו, מודיע לה שזה נגמר ביניהם ומנתק לה בפרצוף. היא נותרת בהלם: "הוא ניתק לי? אתה צוחק איתי? ככה הוא נפרד ממני אחרי שנה?"

עוד באותו נושא

הנקמה שלה בבן זוגה הבוגד תגרום לכל גבר להזיל דמעה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully